dilluns, 26 de juny del 2017

Fons per capes / Fondo por capas


**

Bona tarda a tots i a totes,

Per avui us porto unes targetes que vaig fer per unes companyes de feina amb un conjunt de troquels que feia molt de temps que volia tenir. Es un troquel per capes format per tres planxes que es poden utilitzar juntes, com en aquestes targetes, o per separat.



El troquel utilitzat s'anomena SEVILLA de la marca Brich press design. Són tres planxes de mida 10,8 * 14 cm cada una amb un disseny diferent però perfectament combinables entre elles.


Per cada una de les targetes he utilitzat la combinació de tres tonalitats de color, una amb tons liles i l'altre amb tons verds. La planxa "C" la he troquelat amb el color més fosc, aquesta és la que té les obertures més petites, i la "A" amb el color més clar, que es la que té les obertures més grans i que ens quedarà a la part superior.


Un cop tot troquelat, amb una mica d'adhesiu líquid he enganxat les tres capes entre si i posteriorment a la base de cartolina blanca.


Per la part de la dedicatòria he combinat cartolina negra i unes lletres troquelades en cartolina platejada amb purpurina per acabar de donar el toc elegant.


Amb les peces sobreres de cada un dels troquels he fet la decoració dels sobres. Creant aquestes petites flors combinant de nou les diferents mides dels forats que retalla.


Com veieu la targeta d'avui és extremadament simple ja que el fons és molt important i no vull que es perdi l'interès d'aquest ficant moltes decoracions a la part frontal. El resultat de combinar les tres parts del troquel és realment espectacular, espero que us hagi agradat i sorprès tant com a mi i no patiu que el tornareu a veure algun altre dia.....

PETONS!!!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Para hoy os traigo unas tarjetas que hice para unas compañeras de trabajo con un conjunto de troqueles que hacía tiempo que quería tener en mis manos. Es un troquel por capas formado por tres planchas que se pueden utilizar juntas, como en esta tarjeta, o por separado.


El troquel que he usado se llama SEVILLA de la marca Brich press design. Son tres planchas de medida 10,8 * 14 cm cada una con un diseño distinto pero perfectamente combinables entre ellas.


Para cada una de las tarjetas he usado la combinación de tres tonalidades de color, una con tonos lilas y la otra con tonos verdes. La plancha "C" la he troquelado con el color más oscuro, esta es la que tiene las aperturas más pequeñas, y la "A" con el color más claro, que es la que tiene las aperturas más grandes y que quedará en la parte superior.


Una vez todo troquelado, con un poco de adhesivo liquido he ido pegando cada una de las capas entre si y posteriormente a la base de cartulina blanca.


Para la parte de la dedicatoria he combinado cartulina negra y unas letras troqueladas en cartulina plateada con purpurina per terminar de dar el toque elegante.


Con las piezas sobrantes de cada uno de los troquelados he hecho la decoración de los sobres. Creando estas pequeñas flores combinado de nuevo las distintas medidas de los agujeros que recorta.


Como veis la tarjeta de hoy es extremadamente simple ya que el fondo es muy importante y no quiero que se pierda el interés de este poniendo muchas decoraciones en la parte frontal. El resultado de combinar les tres partes del troquel es realmente espectacular, espero que os haya gustado y sorprendido tanto como a mí y no os preocupéis que seguro que lo volveréis a ver algún otro día...


BESOSS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada