dimarts, 25 de juliol del 2017

Lletra decorada "C" / Letra decorada "C"


**

Bona nit a tots i a totes,

Avui us porto una nova lletra decorada, molt diferent de la que vaig fer fa un temps, aquella era una S amb decoració marina i aquesta una C amb una decoració nocturna.


Comencem la decoració de la lletra pintant-la amb pintures acríliques, combinant dos colors, el negre i el blau fosc, per tal de donar-li unes tonalitats nocturnes. He marcat també una mica les vores amb el color negre per acabar de donar el toc de foscor. I amb pintura blanca, he fet una quants esquitxos que podrien simular les estrelles.


Seguidament, he procedit a troquelar la figura del mussol amb la rama en una cartolina blanca i he pintat cada una de les figures amb retoladors d'alcohol. Per fer la lluna m'he ajudat d'un troquel de cercle. Un cop totes pintades li he ficat una mica de glossy accents per sobre.


Amb les peces llestes i ajudada d'una mica de pegament líquid, he enganxat totes les figueres al seu lloc. I per acabar de donar el últim toc estrellat a la lletra, he afegit lluentons platejats i daurats en forma d'estrella.


I això ja està enllestit, el post d'avui es molt curtet, ja que la decoració és molt simple, però com podeu veure això no vol dir res ja que resultat és molt bo.

Espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONSSS


**

Buenas noches a todos y a todas,

Hoy os traigo una nueva letra decorada, muy diferente de la que hice hace un tiempo, esa era una S con decoración marina y hoy es una C con decoración nocturna.


Empecemos con la decoración de la letra, he pintado con pinturas acrílicas combinando dos colores, el negro y el azul oscuro, para darle unas tonalidades nocturnas. He marcado también un poco los bordes con el color negro para terminar de darle el toque de oscuridad. Con pintura blanca he hecho unas cuantas salpicaduras que podrían simular las estrellas.


Seguidamente, he troquelado la figura del búho con la rama y he pintado cada una de las partes con los rotuladores de alcohol. Para hacer la luna me he ayudado de un troquel de círculo. Una vez pintadas les he puesto un poco de Glossy Accents por encima.


Con las piezas de las letras y ayudada con un poco de pegamento líquido, he pegado todas las figuras en su sitio. Y para terminar de dar el último toque estrellado a la letra, he añadido lentejuelas plateadas y doradas en forma de estrella.


Y ya está terminada, el post de hoy es muy cortito, ya que la decoración es muy simple, pero como podéis ver esto no significa que el resultado no sea muy bueno.

Espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada