dilluns, 3 de juliol del 2017

Nits d'estiu / Noches de verano


**

Bona tarda a tots i a totes,

Com va l'estiu?? Per avui us he preparat una targeta molt estiuenca, unes palmeres amb una fantàstica posta de sol, veniu amb mi a veure-la?

I comencem amb el vídeo del procés....


Com heu vist he agafat una base de cartolina blanca de 10*15 cm on hi he creat una mascara de forma circular amb uns quants post-it. Un cop apunt amb 4 color de tintes distress he fet el cel estiuenc. Els colors són: Mustard seed, Carved pumpking, Candied Apple i Wilted violet.



Amb el fons apunt es el moment de troquelar les palmeres, per això faig servir una cartolina negra i col·loco el troquel de tal manera que no em talli la part inferior. Així després puc retallar la forma circular del contorn del cel per tal que coincideixi amb el que he pintat.


Seguidament, he retallat una tira de 0,5 cm d'ample en cartolina negre que he pegat a la vora dreta de la base de cartolina.


Amb els segells de Con sal y pimienta la col·lecció "aventura" he segellat el sentiment en la part inferior i amb tinta negre Versamark. Com heu vist en el vídeo he retallat el segell per tal que s'adaptés millor al espai que tenia.


I per últim, com no podia faltar, una mica de brillantina al fons. Així que amb el Shimmer Spritz he polvoritzat un parell o tres de vegades la zona i la barra negre del lateral.

Tot i que les fotos no es pot veure molt, el efecte brillant és espectacular.
Com sempre, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!!


**

Buenas tardes a todos y a todas,

Cómo va el verano?? Para hoy os he preparado una tarjeta muy veraniega, unas palmeras con una fantástica puesta de sol, venís a verla conmigo?


Y empezamos con el vídeo del proceso....


Como habéis visto he cogido una base de cartulina blanca de 10*15 cm para la cual he creado una máscara de forma circular con unos cuantos post-it. Una vez listo con 4 colores de tintas distress he hecho el cielo veraniego. Los colores son: Mustard seed, Carved pumpking, Candied Apple y Wilted violet.


Con el fondo todo listo, es el momento de troquelar las palmeras, para esto hago servir una cartulina negra y coloco el troquel de tal manera que no me corte la parte inferior, Así después puedo recortar la forma circular del contorno del cielo para que coincida con lo que he pintado.


Seguidamente, he recortado una tira de 0,5 cm de ancho en cartulina negra que he pegado en el borde derecho de la base de cartulina.


Con los sellos de Con sal y pimienta la colección "aventura" he estampado el sentimiento en la parte inferior y con tinta negra Versamark. Como habéis visto en el vídeo, he recortado el sello para que se adaptara mejor en el espacio que tenia.


Y por último, como no podía faltar, un poco de brillantina en el fondo. Así que con el Shimmer Spritz he pulverizado un par o tres de veces la zona y la barra negra del lateral.

Aunque en las fotos no se puedo ver mucho, el efecto brillante es espectacular.
Como siempre, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada