dilluns, 17 de juliol del 2017

Orquídies per capes/ Orquideas por capas


**

Bona tarda a tots i a totes,

Per avui us porto una nova targeta simple i elegant amb vídeo del procés inclòs.


I comencem pel vídeo del procés....


Per fer la targeta, he utilitzat els segells de Altenew "Oriental Orchid". Es un segell per estampar amb capes amb moltes flors, fulles i sentiments, realment molt complert.

Per avui he fet servir tres de les flors que he estampat amb tres colors de rosa i dues de les fulles, estampades amb dos colors de verd.


Un cop estampades totes les peces, les he retallat a ras i he continuat treballant amb la base de la targeta, en aquest cas tinc dues cartolines, una gris fosca de 10*15 cm i una gris clara de 9.5*14.5 cm.


Amb l'ajuda d'un stencil casolà que em vaig fer fa temps i amb tinta blanca, he entintat la base de cartolina gris per donar-li l'estampat amb textura escorça d'arbre.

Seguidament he estampat el sentiment, amb el segells de Lawn Fawn "Big Scripty words", sobre unt tros de paper vegetal i li he fet embossing de color blanc.


Un cop totes les parts apunt, es l'hora de muntar la targeta, primer enganxo totes les flors i fulles combinat adhesiu líquid i quadradets de foam per poder donar volum a algun dels pètals de les flors. 

A continuació enganxo, amb una mica de cinta de doble cara, la dedicatòria que he estampat en el paper vegetal. I un cop llest, amb una mica de goma eva per donar-li volum, enganxo la cartolina gris clara sobre la gris fosc i aquesta amb cinta de doble cara sobre la base de la targeta.


I com no podia faltar, en els centres de les flors hi he ficat una mica de Wink Stella glitter.

Fins aquí la targeta que us he preparat ple dia d'avui, com sempre, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas, 

Para hoy os he preparado una nueva tarjeta simple y elegante con vídeo del proceso incluido.



Y empezamos por el vídeo del proceso....


Para hacer la tarjeta, he usado los sellos de Altenew "Oriental Orchid". Es un pack de sellos para estampar por capas con muchas flores, hojas y sentimientos, realmente muy completo.

Para hoy, he usado tres de las flores las cuales he estampado con tres colores de rosa y dos de las hojas, estampada en dos colores verdes. 


Una vez todo estampado, las he cortado al ras y he continuado trabajando con la base de la tarjeta, en este caso tengo dos cartulinas, una gris oscura de 10*15 cm y una gris clara de 9.5*14.5 cm.


Con la ayuda de un stencil casero que me hice ya hace tiempo, y tinta blanca, he entintado la base de cartulina gris para darle un estampado con textura corteza de árbol.

Seguidamente he estampado el sentimiento, con los sellos de Lawn Fawn "Big Scripty words", sobre un trozo de papel vegetal y le he hecho embossing de color blanco.


Una vez todas las partes apunto, es la hora de montar la tarjeta, primero pego todas las flores y hojas combinando adhesivo líquido y cuadraditos de foam para poder darle volumen a algunos de los pétalos de las flores.

A continuación pego, con un poco de cinta de doble cara, la dedicatoria que he estampado en el papel vegetal. Y una vez listo, con un poco de goma eva para darle volumen, pergo la cartulina gris claro sobre la gris oscura y esta, con cinta de doble cara sobre la base de la tarjeta.


Y como no podía faltar, en los centros de las flores he puesto un poco de Wink Stella glitter.

Hasta aquí la tarjeta que os he preparada para el día de hoy, como siempre, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSSS!!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada