dilluns, 14 d’agost del 2017

Joier decorat / Joyero decorado


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui toca manualitat de decoració, tenia un antic i petit joier que necessitava una reforma, així que li he canviat completament la cara.



 Com us he comentat el joier té bastants anys, de fet potser me'l van regalar quan vaig fer la comunió, per tan estem parlant d'uns 26 anys ni més ni menys. La foto que veieu aquí a sota, del estat inicial, ja era una reforma del original que estava cobert de suro.


Primer he retirat l'estora de bambú que cobria l'anterior suro i he passat el paper de vidre suaument per sobre per treure les restes d'adhesiu. No he pogut llimar-lo molt ja que la estructura és de cartó i sinó s'hauria xafat.


Un cop llest amb la pintura de color Océano de la Marca Amelie he cobert tota la estructura, també els calaixos i els seus interior. Amb un capa he tingut suficient.


Un cop sec, i amb l'ajuda del Stencil de Carabelle Studios "bulles" i dos colors de pintura Chalk paint de la casa La Pajarita , els colors Mint i Peach, he anat pintat rodoneta a rodoneta fins tenir tot el estampat llest.


He situat aquesta plantilla a la part superior i en els dos laterals, la part frontal al ser més estreta no quedava bé la trama. Es per això que en els calaixos tan sols he pintat els tiradors alternant els dos colors.


Si es mira de prop, es pot veure que la superfície no ha quedat tot llisa, això es degut al fet que no he pogut llimar-lo correctament ja que la estructura es de paper i que com us he dit porta dues reformes, però com que no m'importa no passa res :)


I fins aquí l'entrada del blog d'avui, espero que us hagi agradat el resultat de la reforma i ens veiem el pròxim dia.

**

Buenas tardes a todos y a toda,

Hoy toca manualidad de decoración debido a que tenía un antiguo y pequeño joyero que necesitaba una reforma, así que le he cambiado completamente la cara.




Como os he comentado es un joyero que tiene bastantes años, de hecho creo que me lo regalaran cuando hice la comunión, por tanto estamos hablando que tiene unos 26 años. La foto que veis aquí bajo, del estado inicial, ya era una reforma del original que estaba cubierto de corcho.


Primero he retirado la alfombrilla de bambú que cubría el anterior corcho y he pasado el papel de lija por encima para retirar los restos de adhesivo. No he podido lijar mucho la superfice ya que la estructura es de cartón y si no se habría roto.


Una vez listo, con la pintura de color Océano de la Marca Amelie he cubierto toda la estructura, también los cajones y su interior. Con una capa de pintura he tenido suficiente.


Una vez seco y con la ayuda del Stencil de Carabelle Studios "bulles" y dos colores de pintura Chalk paint de la marca La Pajarita, los colores Mint y Peach, he ido pintando redonda a redonda hasta tener todo el estampado hecho.


He situado esta plantilla en la parte superior y en los dos laterales, en la parte frontal al ser más estrecha no quedaba bien la trama. Es por eso que para los cajones he pintado tan solo los tiradores alternando los dos colores.


Si se mira de cerca, se puede ver que la superficie no ha quedado del todo lisa, eso es debido al hecho que no he podido lijarlo correctamente ya que la estructura era de cartón y como os he dicho lleva ya dos reformas, pero como a mí no me importa, no pasa nada :)


Y hasta aquí la entrada del blog del día de hoy, espero que os haya gustado la reforma del joyero y nos vemos el próximo día.

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada