dimecres, 9 de juliol del 2014

Capseta de paper per regal/ Cajita papel para regalos

Bones a tots i a totes,

Un dimecres més una manualitat més ^_^
Avui us porto aquesta capseta que he fet per regalar al aniversari de la meva germana. Està feta a partir d'una cartolina marró que després he decorat.





Com veieu té forma com de caseta. Per decorar he retallat dos papers estampats roses pel que seria la teulada i dos papers decorats amb rombes per la banda de davant i darrera. Tant els papers com les vores de tota la capseta estan entitandes amb tinta Distress Picked Rasperry.

Als dos laterals, amb una mica de cordill rosa i blanc, he resseguit la forma del rombe.




Per la part de la tapa que s'obre, abans d'enganxar el paper decorat a la capsa, li vaig ficar el botó i vaig fer dos foradets per poder passar el cordill i finalment fer el llaç. Per obri sols cal estirar del llaç.


Per últim, però no menys important vaig ficar el nom a la tapa amb unes lletres adhesives que tenia, que a part vaig resseguir amb Glossy Accents per tal de donar relleu i brillo.

Aquesta capseta es pot utilitzar per ficar-hi vals regals, llaminadures, diners, es apte per molts tipus de regals i a part té l'avantatge que després es pot fer servir per moltes altres coses, com per exemple un petit joier.

Espero que us hagi agradat.
Molts petonets a tots i gràcies per llegir-me.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada