dijous, 23 d’abril del 2015

La setmana de St. Jordi (4)

FELIÇ SANT JORDIIIII!!!!!!

Espero que hageu tingut molt bona diada i que tots tingueu les roses i els llibres corresponents :)

Desprès de les felicitacions anem pel punt de llibre d'avui, que com no, té la rosa com a principal protagonista.





 La base torna a ser una cartolina de color marró, a la qual li he fet una vora a mà alçada amb retolador negre. Posteriorment amb el mateix llibre vell que vaig utilitzar l'altre dia, he trencat o millor dit estripat trossos irregulars que he anant enganxant aleatòriament per crear una base.


Per altre banda he dibuixat i pintat una rosa en una cartolina blanca. Un cop ben retallada l'ha he enganxat a sobre.

Per últim la dedicatòria fent servir una part dels segells que ja he comentat i la data al peu del punt de llibre escrita a mà.


Espero que us hagi agradat i que acabeu de  tenir molt bona diada.
Fins dema!

1 comentari:

  1. Hola, avui que tinc una mica més de temps, m'he estat mirant el teu bloc. Formo part del grup de FB d'scrap Camp de Tgna.
    M'ha encantat, trobo molt bonic tot el que fas, és clean and simply com a mi m'agrada. I, a més, com jo, vas limitada de materials. Encara que tu ja has aconseguit la BigShot.
    Aniré seguint el que fas.

    ResponElimina