diumenge, 14 de juny del 2015

Targetes i tags amb segell Let's play!!!

Bon dia a tots i a totes,

Sento tenir-vos tan abandonats últimament, però es que vaig molt atrafegada... be deixem de banda això i anem al que toca, avui no una, sinó DOS targetes i un TAG per estrenar els segells nous que tinc. Són de la marca Lawn Fawn, i es diuen let's play, els vaig trobar divertits i me'ls vaig comprar i ara toca fer-los servir!!!

 I aquí teniu les targetes i el tag, comencem per la primera, el gosset i el tobogan. La base es una cartolina de color marró. El cel esta fet amb una cartolina blanca i amb tintes distress, per la part superior altre cop un tros de cartolina marró amb la rodona on hi he estampat les vetes de l'arbre.

Els animalets i formes les he pintat amb colors de fusta.


La segona targeta és una escena amb diferents nivells, el fons amb cartolina blava, per sobre un perfil de jardí de verd fosc i per últim un altre pla de jardí verd més fluix.

Entre capa i capa hi ha foam 3D per donar cos als diferents nivells.





A les diferents capes de cartolina, hi he aplicat una mica de tinta distress perquè no fos tan bàsic i tingues una mica de textura.

I per últim el tag, super simplíssim!
Un tros de cartolina blanca, dues tires de washi de cuadrets vermell i una tira de washi amb una sanefa lila, enganxat a sobre el tobogan i l'esquirol. Per últim, la dedicatòria i amb fals cosit amb retolador negre. 


I fins aquí les primeres proves amb els meus nous segells, M'ENCANTENNN!!!, espero que també us hagin agradat a vosaltres.

Ens veiem aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada