dilluns, 9 d’octubre del 2017

Fulles de tardor / Hojas de otoño


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui i un cop començada la tardor, tot i que per la calor que fa, ningú ho diria.... us he preparat una targeta amb tots els colors de la tardor.


 En un paper d'aquarel·la i amb varis colors de tintes distress (que us llisto a continuació) he anat decolorant varies zones per aconseguir una amb tons verds, una altre amb taronges, i les dos últimes de amb tons marrons i vermells.

Els colors són:
  • marrons: vintage photo / brushed corduroy
  • vermells: aged mahogany / barn door
  • verds: lucky clover / mowed lawn / peeled paint
  • ataronjat: mustard seed / carved pumpkin


Un cop apunt he fet servir els troquels de Sizzix "Holiday greens" per troquelar totes les fulles combinant els diferents colors.


Per fer la base de la targeta he fet servir una cartolina gris i amb els troquels de Birch press desing - "Sevilla" li he fet embossing amb l'ajuda d'una alfombreta de làtex de cautxú que m'ha permès que es marques el disseny sense que es talles. Un cop enllestit he rascat les vores de la cartolina per donar-li un efecte desgastat i rústic.


Per muntar la targeta, he fet servir una base de color marró clar, per acabar de donar-li el toc de tardor. Sobre aquesta base hi he enganxat la cartolina gris i a sobre, enganxades les unes amb les altres he anat sobreposant les diferents fulles.

He lligat les fulles amb un cordill i en aquest hi he enganxat la dedicatòria estampada amb tinta marró en un tros de cartolina marró com el de la base.


I fins aquí la targeta que us he preparat per avui, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

Per cert, en breu tornaran el vídeos, aquest dies he tingut varis problemes tècnics i no he pogut gravar ^_^

PETONS


**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy y una vez empezado el otoño, aunque sigue haciendo bastante calor... os he preparado una tarjeta con todos los colores del otoño.



En una hoja de acuarela y con varios colores de tintas distress (que os listo a continuación) he ido decolorando varias zonas para lograr una con tonos verdes, otra con naranjas y las dos últimas con tonos marrones y rojos.

Los colores son:
  • marrones: vintage photo / brushed corduroy
  • rojos: aged mahogany / barn door
  • verdes: lucky clover / mowed lawn / peeled paint
  • anaranjados: mustard seed / carved pumpkin


Una vez todo listo he usado los troqueles de Sizzix "Holiday greens" para troquelar todas las hojas combinando los diferentes colores. 


Para la base he usado cartulina gris y con los troqueles de Birch press desing - "Sevilla" he hecho embossing con la ayuda de una almohadilla de látex de caucho, que me ha permitido que se marcara el disseño sin cortarse. Una vez listo he rasgado los bordes de la cartulina para darle un efecto más desgastado y rústico.


Para montar la tarjeta, he hecho servir una base de color marrón. Sobre dicha base, he pegado la cartulina gris y encima, las hojas superpuestas las unas con las otras hasta conseguir un ramillete.

He atado las hojas con un cordel y en este he colgado también la dedicatoria estampada con tinta marrón en un trozo de la cartulina marrón como el de la base.


Y hasta aquí la tarjeta que os he preparado para el día de hoy, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

Os comento que, en breve volverán los vídeos, estos últimos días he tenido varios problemas técnicos y me ha sido imposible gravar ^_^

BESOSSSS


**

3 comentaris:

  1. Qué bonica t'ha quedat! Molt interessant i original. Molta sort i gràcies per participar en el "DK-Reto" d'aquest mes!

    ResponElimina
  2. Que bonita tarjeta muchas gracias por participar en el reto un saludo y suerte!!!

    ResponElimina