dilluns, 24 de setembre del 2018

Caixetes de jocs - Cajitas de juegos


**


Bon dia a tots i a totes,

Avui us vull ensenyar el segon ús que li he donat a un parell de caixetes metàl·liques i que he convertit en caixetes de jocs imantades ideals per poder portar en qualsevol lloc i jugar en qualsevol moment.


Dos caixetes, dos històries, una per jugar amb els animalets al parc i l'altre per fer històries de castells, dracs i princeses. 

Per l'exterior de la caixa he utilitzat una mica de paper decorat i washi tape per les vores de les caixes. També hi he afegit el títol de cada joc.


Per la part interior, he retallat una cartolina blanca de la mida de la tapa i de la base i en elles hi he estampat o pintat els diferents elements. Un cop pintat les he folrat amb folre adhesiu i les he enganxat al interior de la caixa amb cinta de doble cara.


Per altre banda, he estampat varis animalets de Lawn fawn (dels sets Let's play i Big scrpty words) i també el drac, príncep i princesa dels segells de Dunaon de Sant Jordi. Els he pintat amb els retoladors d'alcohol.

Per tal que el joc sigui més divertit i no perdem totes les peces, he ficat un petit imant al animalets, per això he enganxat a la part posterior de la figura pintada el imant, després una cartolina blanca tallada de la mateixa mida i per últim ho he folrat.


I com veieu la caixa ja no té més decoració, la part important es que els nens puguin imaginar diferents històries combinant els diferents personatges i crear una aventura diferent cada vegada que juguin.


I fins aquí les capcetes de jocs que us he portat avui, espero que us hagin agradat i ens veiem el pròxim dia.


PETONS!!!
**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os quiero enseñar el segundo uso que le he dado a un par de cajitas metálicas y que he convertido en cajitas de juego imantadas ideales para poder llevar en cualquier sitio y jugar en cualquier momento.


Dos cajitas, dos historias, una para jugar con los animalitos en el parque y la otra para crear historias de castillos, dragones y princesas. 

Para el exterior de la caja he usado un poco de papel decorado y washi tape para los bordes de las cajas. También he añadido el título de cada juego.


Para la parte interior, he recortado una cartulina blanca de la medida de la tapa y de la base y en ella he estampado o pintado los diferentes elementos. Una vez pintado las he forrado con forro adhesivo y las he pegado en el interior de la caja con cinta de doble cara.


Por otro lado, he estampado varios animalitos de Lawn fawn (de los sets Let's play y Big scrpty words) y también el dragón, príncipe y princesa de los sellos de Dunaon de Sant Jordi. Los he pintado con los rotuladores de alcohol.

Para que el juego sea más divertido y no perdamos todas las piezas, he puesto un pequeño imán a los animalitos, por eso he pegado en la parte posterior de la figura pintada el imán, después una cartulina blanca recortada de la misma medida y por último lo he forrado todo.


Y como veis la caja ya no tiene más decoración, la parte importante es que los niños puedan imaginar diferentes historias combinando los diferentes personajes y crear una aventura diferente cada vez que jueguen. 


Y hasta aquí las cajitas de juego que os he traído hoy, espero que os hayan gustado y nos vemos el próximo día.



BESOSS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada