dilluns, 25 de setembre del 2017

Llibre de firmes de cine- Libro de firmas de cine


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us vull ensenyar part de l'àlbum de signatures de temàtica "cine" que vaig preparar per una persona que feia 50 anys. L'àlbum tenia part de les pàgines amb les fotos del protagonista i part amb espai buit per tal que pugessin signar tots els convidats.



Per fer l'àlbum he començat per les dues tapes, amb cartolina negre i paper decorat he folrat el cartró tant per la part del davant com pel darrera. Seguidament, he decorat la portada amb varies estrelles de fusta, una estrella daurada amb el nom del protagonista, papers decorats i un segell d'una càmera de vídeo.


Per les pàgines del àlbum he fet servir cartolina marró daurada per mantenir els tres colors bàsic del àlbum, el negre, blanc i marró/daurat.


Els papers que he fer servir per decorar, tant la tapa com les fulles interiors són de la marca Kaisercraft "thakful". He fet servir els segells de Hampthon Art-Graphic 45 "vintage Hollywood 1" i tambés alguns troquels com el de Simon Says Stamps "Quadrangle Frames".


Les primers pàgines del àlbum a part de la decoració tenien algunes fotos, i per la part final tan sols he fet algunes decoracions en els extrems i els angles de les pàgines. Les decoracions són molt simples amb els papers i els segells, intentant que la pàgina quedes decorada però que hi hagués espai suficient per totes les signatures.


Per enquadernar el llibre he fet una enquadernació japonesa simple amb un cordill també de color natural.

Us deixo amb unes quantes fotos més




I fins aquí el àlbum de signatures d'avui, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os quiero enseñar parte del álbum de firmas de temática "cine" que prepare para una persona que cumplía 50 años. El álbum tenía parte de las páginas con fotografias del protagonista y parte con espacio vacío para que pudieran firmar todos los invitados.


Para hacer el álbum he empezado por la dos tapas, con cartulina negra y papel decorado he forrado el cartón tanto por la parte delantera como trasera. Seguidamente he decorado la portada con varias estrellas de madera, una gran estrella dorada con el nombre del protagonista, papel decorado y un sello de una cámara de vídeo.


Para la parte las hojas del álbum he hecho servir una cartulina de color marrón dorado para mantener los tres colores básicos del álbum, el negreo, el blanco y el marrón/dorado.


Los papeles que he hecho servir para decorar, tanto la tapa como las hojas interiores son de la marca Kaisercraft "thakful". He hecho servir los sellos de Hampthon Art-Graphic 45 "vintage Hollywood 1" y también algunos troqueles como el de Simon Says Stamps "Quadrangle Frames".


Las primeras páginas del álbum, a parte de la decoración tenían algunas fotos y decoraciones en los extremos y ángulos de las páginas. El resto de páginas tan solo con las decoraciones. Las decoraciones són muy simples con los papeles y los sellos que os he comentado, intentando que la página quedases decorada pero que hubiese espacio suficiente para las firmas.


Para encuadernar el libro he hecho una encuadernación japonesa simple con un cordel también de color natural.

Os dejo con unas cuantas fotos más.




Y hasta aquí el álbum de firmas del post de hoy, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada