dimecres, 14 de maig del 2014

Caixa fusta pintada/ Caja madera pintada - Starcraft

Bona nit a tots i a totes,

Avui estic de recordatori, i us vull ensenyar unes caixes de fusta que vaig pintar l'any passat. Van ser dues, per dos comiats de solters d'amics. Avui us ensenyaré la caixa que vaig pintar amb temàtica Starcraft i la setmana que bé la de temàtica Joc de Trons.

Pels que no ho sabeu l'Starcraft és un joc d'ordinador d'estratègia en temps real. Es juga amb una de les tres races possibles i es tracta d'envair la base enemiga. Us deixo un link amb un trailer del joc per si us interessa.

La capsa té per tot el voltant una escena del joc, on es veu una nau sobre la qual hi lluiten les diferents races.


A la tapa hi vaig pintar el logotip de la raça Protos.

Us deixo el detall de dues cares pintades on es veu la plataforma de lluita amb les naus atacant i en l'altre un planeta amb naus i alienígenes. Per fer-ho més simple vaig pintar puntets que indicaven els diferents components de cada raça lluitant.

Les tres races les vaig representar en tres diferents colors, groc pels Protos (raza superior d'aliens), lila/blau pels "Marines" i en granat/verd els Zergs (alienígenes de tipus insecte)





Espero que us hagi agradat. No té molt de detall perquè al ser tan petita no es podia però crec que en conjunt va quedar bé.

Petonets ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada