dimecres, 10 de setembre del 2014

Jungleniversari

Hola a tots i a totes!!

La setmana passada va ser el meu aniversari UUUEEEE!!!!!!!! i avui us vull ensenyar les invitacions i les decoracions que vaig fer per la festa que vam fer amb la familia.

Primer, la invitació!




 Com anireu veient, la temàtica de la festa va ser la jungla, d'aquí que es titules JUNGLENIVERSARI.

Les decoracions de la festa van ser, les etiquetes amb el nom, els gots i els tovallons. Ho vaig fer tot a mà i vaig comprar també unes estovalles de paper de color marró i plats de plàstic de color verd, perquè anés tot de conjunt.




Als tovallons de paper els hi vaig fer aquesta cinta de color verd amb paper "pinocho" amb una rodona troquelada marró i una blanca, en la qual hi vaig segellar una papallona

Els gots, de plàstic, els vaig folrar amb el paper marró de les estovalles, el vaig decorar amb washi  de color verd, i hi vaig enganxar els dos animalets, que havia pintat amb colors de fusta i el títol de la festa "32è Jungleniversari SANDRA"



 Per últim vaig decorar un altre got amb el mateix paper marró, paper "pinocho" verd i tres figuretes pintades, que va servir per ficar-ho les piruletes de parmesà.

Un cop fornejades, a cada palet li vaig fer una etiqueta amb cartolina verda i la punta marró a la qual hi vaig troquelar una petjada.




I fins aquí es decoracions que vaig preparar, dir-vos que no van faltar les guirlandes i banderoles de FELICITATS, aquest però comprats, jejejeje. Potser per l'any que ve m'animo i també ho faig jo.


Espero que us hagi agradat,

PETONSSS 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada