dimecres, 17 de setembre del 2014

Targeta "big shot-started kit"

Bones a tots i a totes,

Un dimecres més aquí em teniu. Ja sabeu que fa poc dies va ser el meu aniversari UUEEE, doncs a la festa que vam celebrar em van regalar varies coses per ampliar els meus materials d'Scrap, que eren poquets.

Em van regalar la BIG SHOT i ostres un gran avanç, la veritat. Tot i que tan sols tinc el kit d'inici que venia amb la maquina, ja he estat fet les primeres proves i he creat aquesta targeta, molt bàsica i simple.




La targeta està feta amb una cartolina blanca, a la qual li vaig fer embossing (el relleu) amb la placa que porta el kit. Seguidament vaig troquelar les diferents capes de la flor que com podeu observar vaig unir amb un enquadernador de color daurat. 


Seguidament i amb un tros de cartolina verda texturitzada que tenia, vaig segellar les lletres i també els hi vag fer embosing. Perquè també em van regalar la pistola de calor!!! la tinta de secat lent i els "polvos" de embossing.

Això del embossing ja es més complicat, encara no li he agafat el truc completament i no va quedar molt nítid però seguiré provant....




Desprès d'enganxar la tira verda i la flor, vaig fer una petita decoració al interior. Amb el negatiu de retallar la flor que em va sobrar, el vaig fer servir de plantilla per pintar amb tinta distress la flor interior. Posteriorment li vaig fer un falç cosit amb un retolador negre i per últim hi vaig afegir les tres tiretes de cartolina verda.


Com veieu es un targeta molt simple on he pogut estrenar les coses que em van regalar pel meu aniversari!!!


I fins aquí la targeta d'avui, seguiré provant les noves eines que m'han regalat i ja us aniré informant.

Que us vagi bé la setmana, ens veiem aviat !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada