dijous, 8 de gener del 2015

Targetes Nadal 2014/Tarjetas Navidad 2014

Hola a tots i a totes,

Amb molt, molt, moltíssim de retràs, avui que tinc una mica de temps, us vull ensenyar les postals de nadal que vaig preparar.



 Aquí estan, la veritat es que estic orgullosa de com em van quedar, van tenir la seva feina però van quedar molt bé, modèstia a part jejej

El procediment va ser el següent, amb paper d'etiquetes, vaig troquelar TOOTTSS el copets de neu, un cop ja els tenia els vaig anar enganxant al a cartolina blanca, a la qual amb un altres tros de etiqueta li vaig limitar la vora.

Un cop tot enganxat amb dues tintes Distress de color blau més clar i blau mes fosc, vaig entintar tota la cartolina. Un cop fet... aquí va venir la màgia, vaig desenganxar el copets i TAXANN va quedar així.


A la part inferior hi vaig ficar la dedicatòria, feta en dues parts, la primera, un tros de cartolina platejada i la segona, una tira de paper vegetal a la qual li vaig fer embossing en calent amb la frase BONES FESTS.


I per últim els detalls, un cuants brillants blancs i blaus al centre del copets de neu i una enganxina d'un copet de neu amb purpurina al costa de la dedicatòria.


Al final en vaig fer un total de 15!!!

Espero que us hagin agradat i perdoneu el retràs, aquests dos mesos (desembre i gener) vaig molt liada i no tinc temps de res.


Ens veiem ^_^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada