diumenge, 8 de març del 2015

Targeta "monstrabraçada"

Bon diumenge a tots i a totes,

Ja torno a ser aquí, perdoneu tot aquest temps, però he esta molt liada amb la feina i m'ha esta impossible fer scrap i anar informant-vos de les targetes que feia. Intentaré reprendre el ritme que teníem.

Avui us vull ensenyar aquesta targeta feta amb els dibuixets de Lawn Fawn del kit Monster Mash. Jo no tinc els segells, i sóc mes rústica y utilitzo el paper vegetal i calco 




La base esta feta amb una cartolina lila la qual la vaig passar per la Big Shot amb una carpeta d'embossing per donar-li una mica de relleu. Posteriorment i amb una tinta blanca vaig passar suaument per sobre per marcar encara més el relleu.



La part central la vaig decorar amb tres tintes Distress una mica d'aigua per tal de donar aquest to difuminat. Posteriorment vaig dibuixar els monstres i a dos d'ells els hi vaig enganxar els ulls en relleu, així queden més divertits oi?. El que té les ales el vaig enganxar amb espongetes de foam per donar-li volum.

Vaig escriure la dedicatòria i de forma discontinua li vaig fer la decoració del que estava volant.


Per últim vaig enganxar la targeta sobre la base lila amb espongetes de foam i per sobre hi vaig donar tres voltes de fil de color blan i rosa per acabar de decorar. Per últim vaig enganxar tota la estructura sobre una cartolina blanca.


Espero que us hagi agradat i molts petons.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada