dijous, 1 d’octubre del 2015

Quadres per bebès

Bon dia a tots i a totes,

Avui us vull ensenyar aquests regals personalitzats que he preparat per dues parelles d'amics, que estan a punt de tenir un fill.



Com podeu veure són dos marcs de fotos personalitzats amb el nou. Vaig comprar el marc de fusta al Abacus per pintar i té una mida 13x18 cm.

Un cop a casa i amb el marc una mica llimat per evitar qualsevol part rugosa, va tocar pintar-lo amb pintura acrílica de color blau cel.


Un cop seca la primera mà de pintura blava, amb una mica de pintura blanca i amb la tècnica del pinzell sec, vaig anar decolorant una mica i donant aquests tocs de blanc.

Seguidament tocava tot el muntatge amb les fustetes... es triga molt en decidir com queden millor !!!!!

Estrelletes i núvols de fusta decoren tot el voltant del quadre, i les acompanyen mini estrelletres lluentes de color blau.

A la base hi ha el nom del nadó. Per fer-lo he troquelat el nom unes 6 vegades amb cartolina blava i he enganxat les 6 còpies de lletres per donar volum al nom i que ressaltés més.



La decoració de la part inferior, com que no tenia les mateixes fustetes iguals per a tots dos, ha variat una mica, sempre però, tot relacionat amb els nadons.


I després d'enganxar-ho tot aquest és el resultat!!
Espero que us hagin agradat i ens veiem aviat.

MOLTS PETONSSS


PD: estic en procés d'arreglar el quadre del Àitor, que m'hi vaig deixar el accent :)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada