dilluns, 23 de gener del 2017

Layout Tintin


**

Bona nit a tots i a totes,

Avui us porto un layout del Tintin amb unes vinyetes extretes de la meva agenda del any passat.


 Abans de tirar l'agenda del 2016 a la brossa, vaig retallar unes quantes de les vinyetes que estaven dibuixades en les diferents pàgines setmanals.

Un cop retallades les 4 imatges a la mateixa mida les he acolorit amb colors de fusta.


Per fer la base sobre la qual aniran a les vinyetes he fet servir el paper "Time and Season 2" de la marca Echo Park paper co.  Per trencar una mica el fons i que no fos tan geomètric amb el Stencil "Fleus et Fruits" de Carabelle Studio i tinta blanca he anat decolorant el fons i donat-li textura.


Seguidament, i amb els segells de Lawn Fawn "Teeny tiny backdrops" he acabat de decorar el fons, combinant tinta groga amb marró.

Per fer els marcs de les diferents vinyetes, he utilitzat cartolina blanca entintada amb tinta distress vintage photo, fent una mica d'ombres per simular la fusta. 


Un cop tot apunt és el moment de muntar la estructura. Primer he enganxat cada marc a cada vinyeta, acabant de dibuixat una petita rodona a cada vèrtex a mode de clau. Les he distribuït i enganxat amb una mica de goma eva per donar-li volum.

Per fer el títol he utilitzat lletres adhesives i lletres troquelades en goma eva marró pel nom de Tintin. Aquesta part del nom l'he enganxat sobre un tros del mateix paper decorat però per l'altre cara.


Per acabar amb les decoracions he ficat una mica de cinta a la part inferior esquerra, cordill marró a la part dreta i varies estrelles de fusta distribuïdes per tot el fons.


I fins aquí el layout d'avui sobre en Tintin i que ja forma part de la meva decoració de paret. Espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas noches a todos y a todas,

Hoy os traigo  un layout de Tintín con unas vñetas extraídas de mi agenda del año pasado.



 Antes de tirar la agenda del 2016 a la basura, recorté varias viñetas de las que estaban dibujadas en las páginas semanales.

Una vez recortada las 4 imágenes a la misma medida, las he coloreado con colores de madera.


Para hacer la base sobre la cual irán las viñetas, he hecho servir el papel "Time and Season 2" de la marca Echo Park paper co. Para romper un poco el fondo y que no fuera tan geométrico, con el Stencil "Fleus et Fruits" de Carabelle Studio y tinta blanca he ido decolorando el fondo y dándole textura.


Seguidamente, y con los sellos de Lawn Fawn "Teeny tiny backdrops" he terminado de decorar el fondo, combinando la tinta amarilla y la marrón.

Para hacer los marcos de la diferentes viñetas, he utilizado cartulina blanca entintada con tinta distress vintage photo, haciendo un poco de sombras para simular la madera.


Una vez todo listo es el momento de montar la estructura. Primero he pegado cada marco a cada una de las viñetas, añadiendo un pequeño círculo negro a modo de clavo. Las he distribuido y pegado con un poco de goma eva para dar-les volumen.

Para hacer el título he utilizado letras adhesivas y letras troqueladas en goma eva marrón para el nombre de Tintín. Esta parte del nombre la he pegado sobre un trozo del mismo papel decorado pero por la otra cara.


Para terminar con las decoraciones he puesto un poco de cinta en la parte inferior izquierda, cordel marró en la parte derecha y varias estrellas de madera distribuidas por todo el fondo.


Y hasta aquí el layout de hoy sobre en Tintín y que ya forma parte de la decoración de mi pared.
Espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOS!!!

**

2 comentaris: