dilluns, 9 de juliol del 2018

Flors efecte vitrall / flores efecto vidriera


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us porto una targeta basada en la tècnica de la Jennifer McGuire per convertir les formes troquelades en efecte vitrall. Podeu veure el seu tutorial aquí



Per fer la targeta he utilitzats les flors de Paper Smoochers "Dainty flowers" i les paraules de Lawn Fawn "Big Scripty words". Cada una de les peces les he retallat 5 vegades.


Per altre banda he preparat una base de cartolina blanca tallada a unes mides de 9*14 cm, en la qual hi he enganxat una de les "capes" de la flor. Seguidament i amb retoladors he pintant les figures. Paral·lelament he enganxat entre elles tres de les "capes".


La última "capa" de les flors la he cobert amb tinta versamark i li he aplicat embossing platejat, unes tres capes. Amb tot apunt he enganxat sobre la flors de la cartolina la resta de capes i he emplenat el forat amb glossy accents. Quan ha estat sec he enganxat la última capa, la platejada.


Per la part de les lletres, he acolorit la última capa amb un retolador platejat amb efecte metal·litzat i les he cobert amb Wink Stella Glitter.


Per acabar, sobre una base de cartolina blanca en forma de targeta 10*15 cm, he enganxat una cartolina decorada de tons rosats, mig centímetre més petita i sobre d'aquesta la cartolina amb les flors.

I fins aquí, la targeta del dia d'avui, espero que us hagi agradat l'efecte de vitrall.
Fins el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os traigo una tarjeta con la técnica de la Jennifer McGuire para convertir las formas troqueladas en efecto vidriera. Podéis ver su tutorial aquí


Para hacer la tarjeta he usado las flores de Paper Smoochers "Dainty flowers" y las palabras de Lawn Fawn "Big Scripty words". Cada una de las piezas las he recortado 5 veces.


Por otro lado  he preparado una base de cartulina blanca cortada con unas medidas de 9*14 cm, en la cual he pegado una de las "capas" de la flor. Seguidamente y con rotuladores he pintado las figuras. Paralelamente he pegado entre ellas tres de las "capas".


La última "capa" de les flores la he cubierto con tinta versamark y le he aplicado embossing plateado, unas tres capas. Con todo listo he pegado sobre la flor de la cartulina el resto de capas y he llenado el hueco con glossy accents. Cuando se ha secado he pegado la última capa, la plateada. 


Para la parte de las letras, he coloreado la última capa con un rotulador plateado con efecto metalizado y la he cubierto con Wink Stella glitter.


Para terminar, sobre una base de cartulina blanca en forma de tarjeta 10*15 cm, he pegado una cartulina decorada de tonos rosados, medio centímetro más pequeña y sobre esta, la cartulina con las flores.

Y hasta aquí, la tarjeta del día de hoy, espero que os haya gustado el efecto vidriera.
Hasta el próximo día.

BESOSS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada