dilluns, 25 de juny del 2018

Shaker card cor / Shaker card corazón


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us presento aquestes dos targetes que he preparat per un encàrrec. Dos shaker cards en forma de cor.



En una base de cartolina blanca i amb el stencil de Carabelle Studio "Bulles" he fet un degradat amb tintes distress i els colors de l'arc de Sant Martí.
Els colors que he fet servir són Candied apple, Carved pumpkin, Mustrad seed, Mowed lawn, Peacock feathers i Wilted violet.


Un cop tot entintat he preparat en un full brut la silueta del cor, l'he dibuixat sobre les cartulines estampades i amb el cúter de pressió he retallat el cor. Conservant les dues parts.


Per preparar l'estructura de la shaker he retallat de nou la plantilla del cor en un tros de goma eva de mida lleugerament més petita que la cartolina blanca, per tal d' aconseguir així el volum necessari pels lluentons. 
Seguidament he enganxat un tros de plàstic d'enquadernar a la part posterior de la targeta decorada i el cor interior retallat decorat a una base de cartolina blanca, just en la mateixa posició que el forat, ja que així es pot continuar la decoració per l'interior.


Amb la part superior i la base apunt, he enganxat a la part decorada la goma eva (tot amb cinta de doble cara), he omplert el forat amb lluentons i he enganxat la base de la targeta amb el cor decorat.

Per últim amb el retolador Tombow he fet una mica de lettering per escriure la dedicatòria.


I fins aquí la targeta que us he preparat pel dia d'avui, espero que us hagi agradat l'estil i els colors molt estiuencs. 

Fins el pròxim dia.

PETONS!!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os presento estas dos tarjetas que he preparado para un encargo. Dos shaker cards con forma de corazón.


En una base de cartulina blanca y con el stencil de Carabelle Studio "Bulles" he hecho un degradado con tintas distress y los colores del arco iris.

Los colores que he usado son Candied apple, Carved pumpkin, Mustrad seed, Mowed lawn, Peacock feathers y Wilted violet.


Una vez todo entintado he preparado, en una hoja en sucio, la silueta del corazón, la he dibujado sobre las cartulinas estampadas y con el cúter de presión he recortado el corazón. Conservado las dos partes. 


Para preparar la estructura de la shaker he recortado de nuevo la plantilla del corazón en un trozo de goma eva de medidas ligeramente más pequeñas que la cartulina blanca, para así poder lograr el volumen necesario para las lentejuelas.  
Seguidamente he pegado el acetato en la parte posterior de la tarjeta decorada y el corazón interior decorado a una de cartulina blanca, justo en la misma posición que el agujero, ya que así se puede continuar la decoración por el interior.


Con la parte superior y la base lista, he pegado la parte decorada a la goma eva (todo con cinta de doble cara), he rellenado el agujero con lentejuelas y he pegado la base de la tarjeta con el corazón decorado.

Por último con el rotulado Tombow he hecho un poco de lettering para escribir la dedicatoria.


Y hasta aquí la tarjeta que os he preparado para el día de hoy, espero que os  haya gustado el estilo y los colores veraniegos. 

Hasta el próximo día. 

BESOSS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada