dilluns, 4 de juny del 2018

Peixera /Pecera


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us presento aquesta peixera feta amb el troquel de Lawn Fawn "Shadow Box card"


Primer he retallat la peixera amb el troquel, tot en un full decorat de color blau amb efecte aquarel·la. Com que aquest full era d'una sola cara he retallat dos vegades el perímetre de la caixa per poder cobrir la part interior.


Per fer tots els peixets he estampat els segells de Lawn Fawn "Fintastic Friends" i "So Jelly" amb tinta negra Memento i els he acolorit amb retoladors d'alcohol, copic markers.


Un cop tots els peixets pintats i retallats, toca muntar la capseta i afegir tots els animals. Els peixos els he enganxat o bé directament sobre les parets de la capsa o bé amb l'ajuda de trossos de plàstic d'enquadernar per simular que estan nedant al mar. 


Per últim en una cartolina blanca he estampat la dedicatòria, l'he retallat seguint el perímetre de les lletres i l'he enganxat a la part superior de la targeta-capsa.


I fins aquí la capseta-targeta que us he preparat per avui. No oblideu que la capseta es pot plegar i cap perfectament dins d'un sobre normal.

Espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os presento esta pecera hecha con el troquel de Lawn Fawn "Shadow Box card"



Primero he recortado la pecera con el troquel, todas las piezas en una hoja decorada de color azul con efecto acuarela. Como esta hoja es de una sola cara, he recortado dos veces el perímetro de la caja para poder cubrir la parte interior.


Para hacer los peces he estampado los sellos de Lawn Fawn "Fintastic Friends" y "So Jelly" con tinta negra Memento y los he coloreado con los rotuladores de alcohol, copic markers.


Una vez todos los peces pintados y recortados, toca montar la cajita y añadir los animales. Los peces los he pegado, o bien directamente sobre las paredes de la caja o bien con la ayuda de trozos de acetato para simular que están nadando en el mar.


Por último en una cartulina blanca he estampado la dedicatoria, la he recortado siguiendo el perímetro de las letras y la he pegado en la parte superior de la tarjeta-caja.




Y hasta aquí la tarjeta-cajita que os he preparado para hoy. No olvidéis  que la cajita se puede plegar y cabe perfectamente dentro de un sobre normal.

Espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada