dilluns, 18 de juny del 2018

Feliç boda / Feliz boda


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us vull ensenyar la targeta que vaig preparar per la boda d'uns amics, per tal de felicitar-los aquest dia tan especial.


Per fer la targeta he fet servir el troquel de Birch Press Design "Sevilla". Les diferents capes les he retallat en cartolina daurada, gris clar i platejada.

Un cop retallat he enganxat les tres capes amb adhesiu líquid.


Amb les estrelles i formes sobreres de retallar, he preparat les diferents floretes que serviran per decorar tant la targeta com el sobre daurat a conjunt. Per les floretes que aniran a la targeta els hi he ficat un petit brillant blanc al centre. També he preparat dos trossets més del sobrer de la cartolina platejada amb un brillant daurat a sobre.


Per fer la dedicatòria, he escrit en un tros de cartolina blanca i amb un retolador d'embossing, la paraula felicitats. Seguidament hi he fet embossing en color daurat. Finalment he enganxat la cartulina blanca sobre una de daurada mig centímetre més gran i he afegit les decoracions.


Per últim, he enganxat la targeta troquelada a una base de carolina blanca i he preparat el sobre daurat amb el nom dels nuvis i les floretes.


I fins aquí la targeta que vaig preparar per la boda i que us vull ensenyar avui. Espero que us hagi agradat i vull aprofitar per desitjar a la parella molt bona sort en aquesta nova etapa.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os quiero enseñar la tarjeta que preparé para la boda de unos amigos, para poderlos felicitarles ese día tan especial.



Para hacer la tarjeta he usado el troquel de Birch Press Design "Sevilla". Las diferentes capas las he recortado en cartulina dorada, gris claro y plateada.

Una vez recortado, he pegado las tres capas con un adhesivo líquido.


Con las estrellas y las formas sobrantes de recortar, he preparado las diferentes flores que servirán para decorar tanto la tarjeta como el sobre dorado a conjunto. Para las florecitas que irán en la tarjeta he puesto un pequeño brillante blanco en la parte superior. También he preparado dos trocitos más de lo sobrante de la cartulina plateada con un brillante dorado encima.


Para hacer la dedicatoria, he escrito en un trozo de cartulina blanca y con un rotulador de embossing la palabra felicitats. Seguidamente he hecho embossing en color dorado. Finalmente he pegado la cartulina blanca sobre una de dorada medio centímetro más grande y he añadido las decoraciones. 


Por último, he pegado la tarjeta troquelada a una base de cartulina blanca y he preparado el sobre dorado con el nombre de los novios y las florecitas.


Y hasta aquí la tarjeta que preparé para la boda y que os he enseñado hoy. Espero que os haya gustado y quiero aprovechar para desear a la pareja muy buena suerte en esta nueva etapa.

BESOS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada