dimecres, 8 d’octubre del 2014

Targeta planetes/ Tarjeta planetas


Bones a tots i a totes,

Aquí estic de nou, avui us vull ensenyar la postal d'aniversari que vaig fer pel meu nebot.

La base és una cartolina negra a la qual li vaig fer una estampació d'estrelles amb uns segells de Lawn Fawn. Seguidament li vaig fer embossing en calent, de color blanc.



Posteriorment, vaig retallar els plantes, com veieu vaig fer tres forats a la cartolina, i van quedar per sota. El planeta lila el vaig ficar a nivell de la cartolina i els altres dos per sobre. Vaig ficar diferents capes de foam per donar volum als diferents nivells.


El planeta taronja el vaig fer amb embossing daurat. Amb uns trossets de post-it vaig cobrir algunes zones, vaig entintar, tirar la pols de embossing i donar escalfor, seguidament vaig treure la mascara i va quedar així d'original.

El planeta vermell el vaig fer amb "Stickles" vermell, que no es més que una purpurina amb una base adhesiva.

La dedicatòria, la vaig escriure amb una cartolina de color gris, que vaig enganxar sobre una de blanca i per últim a sobre de la base amb uns altres quadradets de foam.


I ja per acabar ho vaig enganxar tot a una base de postal de cartolina blanca.

Espero que us hagi agradat!!
Que vagi bé

Petons!!!

1 comentari:

  1. uaaa k macaa la postal!! i ke bé t'han kdat els cercles retallats eh?!! ;)

    ResponElimina