dilluns, 22 d’agost del 2016

Domino-robot


**

Bona tarda a tots i a totes, ara feia dies que no es veiem, però entre les vacances i el projecte que us porto avui, no he tingut temps per escriure.

L'espera però, ha valgut la pena, i avui us ensenyo aquest dominio de robots 100% handmade



El procediment seguit per fer aquest joc, ha estat el mateix que vaig fer servir pel joc del memory de l'any passat.

Els robots, els he extret del segells "minibots" de la marca Clearly Besotted, com altre vegades no tenia els segells així que els vaig imprimir en una mida lo suficient gran per les peces i, un a un he anat calcant o la part del cap o la part dels peus dels diferents robots en un tros de paper d'etiqueta.


Un cop calcats i resseguits amb retolador negre es l'hora de pintar-los, amb colors de fusta he pintat cada un dels robots iguals del mateix color, pintant també el fons d'un altre color per així ajudar a fer les parelles.


Seguidament, he enganxat el full dels dibuixos a una planxa de clipboard (cartró) per tal de donar rigidesa a les peces.


La cara posterior l'he fet molt simple, amb una mica de pintura verda he pintat tot el clipboard i després amb tinta negra he segellat les notes musicals, del segell de Lawn Fawn "Teeny Tiny Backdrops".


Un cop tot apunt, he folrat les dues cares amb plàstic adhesiu (d'aquest de folrar llibres) i he retallat cada una de les peces.


Per últim ja sols ens queda fer-li una capseta per guardar les peces. Amb una mica de cartró d'una caixa qualsevol que tenia per casa i un paper decorat, he preparat la capsa. Uns dibuixos dels robots i unes lletres que ens indiquen el nom del joc, són suficients per decorar la capsa.


Que us ha semblat? Fem una partida??
PETONS!!

**
Buenas tardes a todos y a todas, ahora hacia días que no nos veíamos, pero entre las vacaciones y el proyecto que os traigo hoy, no he tenido tiempo de escribir.

La espera, pero, ha valido la pena, y hoy os enseño este domino de robots 100% handmade


El procedimiento utilizado para hacer este juego ha sido el mismo que use el año pasado para el  juego del memory.

Los robots, los he sacado de los sellos "minibots" de la marca Clearly Besotted, como en otros casos no tenia los sellos, así que los imprimí en una medida lo suficientemente grande para mis piezas y uno a uno he ido calcando o la parte superior de la cabeza o la de los pies de los diferentes robots en un trozo de papel de etiqueta.


Una vez calcados y repasados con rotulador negro, es hora de pintarlos. Con colores de madera he ido pintado los robots iguales del mismo color, pintando también el fondo de otro color para ayudar a hacer las parejas.


Seguidamente, he pegado la hoja de los dibujos a una plancha de clipboard (cartón) para dar rigidez a las piezas. 


La cara posterior la he hecho muy simple, con un poco de pintura verde he pintado todo el clipboard y después con tinta negra he estampado las notas musicales, del sello de Lawn Fawn "Teeny Tiny Backdrops".


Una vez todo apunto, he forrado las dos caras con plástico adhesivo (del de forrar libros) y he recortado cada una de las piezas.


Por último ya solo nos queda hacerle una cajita para guardar las piezas. Con un poco de cartón de una caja cualquiera que tenía per casa y un papel decorado, he preparado la caja. Unos dibujos de robots y unas letras que nos indican el nombre del juego, son suficientes para decorar la caja.


Que os parece? Hacemos una partida??
BESOS!!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada