dilluns, 1 d’agost del 2016

Targeta circular - Tarjeta circular


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us porto una targeta circular feta amb tintes distress i un nou troquel de Lawn Fawn.


Comencem fent la targeta per la gespa. En una cartolina blanca tallada en forma de cercle, li he troquelat en la part superior la vora dels arbres, feta amb el troquel "Forest Border" de Lawn Fawn. Seguidament i amb tinta distress Pine Needles, Mowed Lawn i Peeled Paint he pintat la cartolina.


En una altre cartolina blanca, tallada també en forma de cercle he fet el cel. Per una banda amb tintes distress Chipped Sapphure i Peacock Feathers he fet el fons i per altre amb els segells "Teeny Tiny Backdrops" també de Lawn Fawn i tinta blanca he segellat les estrelles.


Ja sols ens queda la dedicatòria i el protagonista de la targeta. L'esquirol d'avui l'he tret dels segells "Pasan las hojas" de "La vida en Scrap" i l'he pintat amb els retoladors d'alcohol. Per la dedicatòria he utilitzat una de les frases dels segells "Let's Play" de "Lawn Fawn".


Per acabar la targeta he retallat una targeta circular en cartolina verda i a sobre d'aquesta amb foam adhesiu hi he enganxat la part decorada. Un últim detall del fals cosit amb retolador blanc i una mica de Wink Stella Glitter a la vora verda de la cartolina donen per acabada la targeta d'avui.

Espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.
PETONS!!!

**

Buenas tardes a todas y a todos,

Hoy os traigo una tarjeta circular hecha con tintas distess y un nuevo troquel de Lawn Fawn.



Empezamos haciendo la tarjeta por el césped. En una cartulina blanca recortada en forma de circulo, le he troquelado en la parte superior el borde con los arboles, hecho con el troquel  "Forest Border" de Lawn Fawn. Seguidamente y con tintas distress Pine Needles, Mowed Lawn y Peeled Paint he pintado la cartulina.


En otra cartulina blanca, cortada también en forma de circulo he hecho el cielo. Por un lado, con tintas distress Chipped Sapphure y Peacock Fathers he hecho el fondo y por otro, con los sellos "Teeny Tiny Backdrops" también de Lawn Fawn y un poco de tinta blanca he estampado las estrellas.


Ya solo nos queda la dedicatoria y el protagonista de la tarjeta. La ardilla de hoy la he sacado de los sellos "Pasan las hojas" de "La vida en Scrap" y la he pintado con rotuladores de alcohol. Para la dedicatoria he usado una de las frases de los sellos "Let's Play" de "Lawn Fawn".


Para terminar la tarjeta he recortado una tarjeta circular en cartulina verde y encima, con un poco de foam, he pegado la parte decorada. Un último detalle de un falso cosido con rotulador blanco y un poco de Wink Stella Glitter en el borde de la cartulina verde, dan por terminada la tarjeta de hoy.

Espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.
BESOS!!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada