dilluns, 25 de juliol del 2016

Masculine card-metal efect


**

Bona tarda a tots i a totes,

Un dilluns més aquí estic per portar-vos una nova targeta, per avui us he preparat una targeta masculina amb un efecte metàl·lic.


Comencem la targeta amb una cartolina blanca, negre i cinta adhesiva platejada (d'aquesta que es troba a les ferreteries o drogueries). Tallem la cartolina a 10*15 cm i la cobrim amb cinta adhesiva, deixant un tros a la banda esquerra per enganxar-hi una tira de cartolina negre.


A continuació passem la cartolina per la Big Shot, dins de la carpeta de embossing "Next Level-Geometric" de WeR memory Keepers. Això li dona aquest efecte de terra industrial ideal per una targeta masculina.


Seguidament ens toca la dedicatòria, avui en dos parts. La primera situada a la zona central, feta amb un segell estampat sobre un paper decorat. En aquest paper hi he escrit "HOY ES TU DÍA" i en el rellotge he cobert la esfera de Glossy Accents per donar-li sensació del vidre del rellotge.

 

I ja sols ens queda la segona part de la dedicatòria, la paraula FELICIDADES troquelada en cartolina negre i enganxada a la part inferior de la targeta.



I fins aquí la targeta d'avui. Un toc industrial per felicitat als homes de la casa.
Fins el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Un lunes mas aquí estoy para enseñaros otra tarjeta, para hoy os he preparado una tarjeta masculina con un efecto metálico. 



Empezamos la tarjeta con una cartulina blanca, negra y cinta adhesiva plateada (de esa que se encuentra en ferreterías y droguerías). Cortamos la cartulina a 10*15 cm y la cubrimos con cinta adhesiva, dejando un espacio en la zona izquierda para pegar un trocito de cartulina negra.


A continuación pasamos la cartulina por la Big Shot, dentro de la carpeta de embossing "Next Level-Geometric" de WeR memory Keepers. Eso le dará este efecto de los suelos industriales ideal para una tarjeta masculina. 


Seguidamente nos toca la dedicatoria, hoy en dos partes. La primera situada en la zona central y hecha con un sello estampado sobre un papel decorado. En este papel he escrito la frase "HOY ES TU DÍA" y al reloj le he cubierto la esfera con Glossy Accents para dar sensación del cristal del reloj.

 

Y ya solo nos queda la segunda parte de la dedicatoria, la palabra FELICIDADES troquelada en cartulina negra y pegada en la parte inferior de la tarjeta.



Y hasta aquí la tarjeta de hoy. Un toque industrial para felicitar a los hombres de casa.
Hasta el próximo día.

BESOS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada