dijous, 21 de juliol de 2016

Shaker-vellum card - RETO JULIO UP&SCRAP


**

Bona tarda,

Avui us porto de nou una targeta amb paper vegetal com la de dilluns, però aquesta per una banda es una shaker card i per altra em serveix per participar en el repte del mes de juliol de la botiga UP & SCRAP, a veure si hi ha sort!!!



I aquí teniu aquesta shaker card diferent de les que he fet fins ara. Per fer-la he començat el procés pel paper vegetal, segellant i fent embossing en blanc de totes les casetes d'ocells i la dedicatòria.


Seguidament i amb els retoladors d'alcohol he pintat per la part posterior del paper vegetal cada una de les imatges. Per la cara del davant del vegetal, he aplicat Wink Stella Glitter en les casetes per donar un toc més brillant.


 He preparat una cartolina blanca de 10*15 cm sobre la qual hi anirà el paper vegetal. Abans de cosir el vegetal a la cartolina he situat entre les dues capes lluentons i purpurina que seran les que es mouran per dins.


Un cop tot emplenat, he passat la targeta per la maquina de cosir, aprofitant un fil de color groc (a conjunt amb els ocells) per fer tota la vora de la targeta i segellar així el seu interior.


I aquest es el resultat de la meva shaker card amb paper vegetal. Espero que us hagi agradat i com sempre, us deixo el link de la web per si també voleu participar.

PETONSS!!!

**

Buenas tardes,

Hoy os traigo una tarjeta con papel vegetal como la del lunes, pero en este caso, por un lado la he hecho shaker card y por el otro me sirve para participar en el reto del mes de julio de la tienda UP & SCRAP, a ver si hay suerte!!!


Y aquí tenéis esta shaker card diferente de las que he hecho hasta ahora. Para hacerla he empezado el proceso con el papel vegetal, estampando y haciendo embossing en blanco de todas las casitas de los pájaros y la dedicatoria.


Seguidamente y con los rotuladores de alcohol he pintado, por la parte posterior del papel vegetal, cada una de las imágenes. Por la parte de delante del vegetal, he aplicado Wink Stella Glitter en las casitas para dar un toque más brillante.


He preparado una cartulina blanca de 10*15 cm sobre la cual irá el papel vegetal. Antes de coser el vegetal a la cartulina, he situado entre las dos capas, lentejuelas y purpurina que será lo que se moverá por el interior.


Una vez todo rellenado, he pasado la tarjeta por la máquina de coser, aprovechando un hilo de color amarillo (a conjunto con los pájaros) para hacer los bordes de la tarjeta, sellando así el interior.


Y este es el resultado de mi shaker card con papel vegetal. Espero que os haya gustado y como siempre os dejo el link de la web por si también queréis participar. 

BESOSSS!!!

**

3 comentaris: