dilluns, 11 de juliol del 2016

Penjador per la porta estil mariner/ Colgador puerta estilo marinero


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui us vull ensenyar aquest encàrrec que he preparat per una nena, un penjador per la porta molt mariner ideal per la temporada d'estiu.




He partit d'una base de cartró amb la forma del penjador, de la marca Scrap collection i l'he pintat tot amb pintura acrílica de color blau fluix. Seguidament i amb dos tons diferents de blau i una bossa de plàstic he anat mullant la bossa en pintura i estampant-la en el cartró per anar generant el difuminat.


En la zona del forat on s'hi situa el pom de la porta, i aprofitant la forma circular que tenia, he simulat el dibuix d'un flotador, pintant la zona de color blanc i vermell.


Es el torn de preparar la decoració, per una banda tenia aquestes fustetes també de la marca Scrap Collection i per altre amb una mica de cordill he creat la meva pròpia xarxa. Començant per la part inferior, he situat la meva xarxa i sobre d'ella varies peces de fusta, seguidament al extrem superior de la xarxa hi he enganxat l'ancora.


A la part superior, sota el flotador, i amb una mica de cordill he simulat el nivell del mar sobre del qual hi  he afegit dues petites barques. Per acabar d'emplenar l'espai, he enganxat una petita balena.


Ja sols ens queda el nom de la nena a qui va dedicat, he troquelat les lletres del nom en un paper estampat granat i blanc i també en goma eva negre per tal de donar-li més volum. Un cop les he tingut enganxades al lloc, les he cobert de Glossy Accents per accentuar-les més.


I fins aquí el penjador de porta que us he portat avui, com veieu queda molt bé amb els colors marrons de la porta. Espero que us hagi agradat i fins el pròxim dia.

PETONS!!


**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os quiero enseñar este encargo que he hecho para una niña, un colgador para la puerta muy marinero ideal para la temporada de verano.


He empezado con una base de cartón con la forma del colgador, de la marca Scrap collection y la he pintado toda con pintura acrílica de color azul claro. Seguidamente y con otros dos tonos de azul y una bolsa de plástico he ido mojando la bolsa en pintura y estampándola en el cartón para ir generando el difuminado.


En la zona del agujero donde se sitúa el pomo de la puerta y aprovechando la forma circular que tenia, he simulado el dibujo de un flotador, pintando la zona de color blanco y rojo.


Es el turno de preparar la decoración, por un lado tenía estas maderitas también de la marca Scrap Collection y por otro con un poco de cordel he creado mi propia red. Empezando por la parte inferior, he situado mi red y sobre ella varias piezas de madera, seguidamente en el extremo superior de la red he pegado el ancla.


En la parte superior, debajo del flotador y con un poco de cordel he simulado el nivel del mar, sobre el cual he añadido dos pequeñas barcas. Para terminar de llenar el espacio, he pegado una pequeña ballena debajo de los barcos.


Ya solo nos queda poner el nombre de la niña, para ello he troquelado las letras en un papel estampado de color granate y blanco y en goma eva negra para dar más volumen a cada una de las letras. Una vez las he tenido pegadas en el sitio, las he cubierto de Glossy Accents para acentuarlas más.


Y hasta aquí el colgador para la puerta que os he preparado para hoy, como veis queda muy bien con los tonos marrones de la puerta. Espero que os haya gustado y hasta el próximo día.

BESOS!!


**

1 comentari: