dilluns, 4 de juliol del 2016

Targetes amb stencils i tintes distress/ Targetas con stencil y tintas distress


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui us porto un conjunt de targetes fetes totes a partir del mateix stencil (o plantilla) i pintades amb una tinta distress però generant diferents tons, per crear profunditat.



Com us he comentat per fer les targetes he partit d'una base de cartolina blanca, la plantilla de la casa Carevelle studio "fleurs et fruits" i tintes distress.

Per fer la targeta lila i la rosa he utilitzat tant sols una tinta, per la lila el color Seedless Preserves i per la rosa el Picked Raspbery.


En aquestes dues he començat entintat tota la targeta amb la tinta corresponent, seguidament he ficat a sobre el stencil i he tornat a entintar la targeta sencera. Els llocs descoberts han quedat més foscos ja que he fet dos passades de tinta, generant així dos tons de color amb el mateix color.


Seguidament, he mogut el stencil una mica a la dreta i amb tinta blanca he tornat a entintar tota la superfície, generant així una tercera tonalitat i creant aquest efecte d'ombres i llums que dona profunditat a la targeta.


Per fer les dedicatòries he utilitzats segells d'aniversari, en alguns casos he segellat directament sobre la postal i en altres he segellat sobre un tros de paper vegetal i posteriorment li he fet embossing en calent.


Per fer la targeta verda, he utilitzat dues tintes, la primera capa la he fet amb el color Peacock Feathers i la capa amb el stencil la he fet amb el color Pine Needles, per tal de crear més contrast entre un color i el altre.


 En aquesta li he donat un últim toc afegint unes estrelles troquelades en cartolina negra i decorades amb una mica de purpurina.


I fins aquí les targeta d'avui, com heu vist amb molt pocs materials he creat unes targetes amb sensació de profunditat.
Espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os traigo un conjunto de tarjetas hechas todas a partir del mismo stencil (o plantilla) y pintadas con una tinta distress pero generando diferentes tonos, para crear profundidad.


Como os he comentado, para hacer las tarjetas he empezado con una base de cartulina blanca, la plantilla de la marca Carevelle studio "fleurs et fruits" y tintes distress.

Par hacer la tarjeta lila y la tarjeta rosa, he utilizado tan solo una tinta, para la lila el color Seedless Preserves y para la rosa el Picked Raspbery.


En estas dos he empezado entintando toda la tarjeta con la tinta correspondiente, seguidamente he puesto encima el stencil y he vuelto a entintar la tarjeta entera. Los lugares descubiertos han quedado más oscuros ya que tienen dos pasadas de tinta, generando así dos tonos de color con el mismo color.


Seguidamente, he movido el stencil un poco a la derecha y con tinta blanca he vuelto a entintar toda la superficie, creando así una tercera tonalidad y generando este efecto de luces y sombras que da profundidad a la tarjeta.


Para hacer las dedicatorias he usado sellos de aniversario, en algunos caso los he estampado directamente sobre la postal y en otros los he estampado sobre papel vegetal al que posteriormente le he hecho embossing en caliente.


Para hacer la tarjeta verde, he utilizado dos tintas, la primera capa la he hecho con el color Peacock Feathers y la capa con el stencil la he hecho con el color Pine Needles, para crear así un contraste mayor entre un color y el otro.


En esta le he dado un último toque añadiendo unas estrellas troqueladas en cartulina negra y decoradas con un poco de purpurina.


Y hasta aquí la tarjeta de hoy, como habéis visto con muy pocos materiales he creado unas tarjetas con sensación de profundidad.
Espero que us haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada