dilluns, 27 de juny del 2016

Spinning card - Let's play lawn fawn


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui us porto una targeta interactiva o spinning card realitzada amb els segells "Let's play" de la marca Lawn Fawn.



Per començar a fer la targeta, he partit de dos trossos de cartolina blanca, una la he pintat amb tinta distress tumbled glass i peacock feathers per fer el tram de cel i una altre de color peeled paint i pine needles per fer el tram de gespa. Amb el troquel, també de Lawn Fawn, grassy border he tallat les cartolines verdes en forma de gespa.


A continuació he estampat i pintat amb retoladors d'alcohol els diferents elements, arbres, tobogan i esquirol. Seguidament els he retallat i he començat a muntar el moviment del tobogan.


He retallat dos tobogans, un que he pintat de color vermell i en el qual li he retallat la zona central de la rampa i un segon pintat únicament de gris que em farà de base. Entre les dues peces hi he ficat quadradets de foam i la moneda de 1 cèntim sobre la qual hi he enganxat el esquirol. La moneda permet que el nino pugui rodar amunt i avall.


Un cop tenia muntada la part del moviment, toca muntar la resta de la targeta. Primer el cel, a sobre els arbres i un tram de gespa, seguidament el tobogan i per últim amb una mica de foam un altre tram de gespa. Aquest panell l'he enganxat amb més foam sobre una cartolina de color craft en la qual hi he segellat la dedicatòria i hi he fet una petita vora amb retolador negre.


I fins aquí aquesta targeta amb moviment que us he preparat per avui. Com sempre, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os traigo una tarjeta interactiva o spinning card realizada con los sellos "Let's play" de la marca Lawn Fawn.


Para empezar a hacer la tarjeta, he cogido dos trozos de cartulina blanca, una la he pintado con tinta distress tumbled glass y peacock feathers para hacer el trozo de cielo y la otra de color peeled paint i pine needles para hacer el césped. Con el troquel, también de Lawn Fawn, grassy border he cortado las cartulinas pintadas de verde en forma de césped.


A continuación he estampado y pintado con rotuladores de alcohol los diferentes elementos, arboles, tobogán y ardilla. Seguidamente los he cortado y he empezado el montaje del tobogán.


He cortado dos toboganes, uno que he pintado de color rojo y en el cual he recortado la parte central de la rampa y un segundo tobogán pintado únicamente de gris que me hará de base. Entre las dos piezas he puesto cuadrados de foam y la moneda de 1 céntimo, sobre la cual he pegado la ardilla. La moneda permite que el muñeco pueda rodar arriba y abajo. 


Una vez montada la parte del movimiento, queda montar el resto de la tarjeta. Primero el cielo, sobre este los arboles y un tramo de césped, seguidamente el tobogán y por ultimo con otro poco de foam el último tramo de césped. Este panel lo he pegado con más foam sobre una cartulina de color craft en la cual he estampado la dedicatoria y le he hecho un pequeño borde con rotulador negro.


Y hasta aquí esta tarjeta con movimiento que os preparado para hoy. Como siempre, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada