dijous, 23 de juny del 2016

Mini Album Rosa


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui us vull ensenyar l'estructura d'un mini àlbum que he fet per un encàrrec amb una col·lecció de papers de la marca Crealando del Lidl, amb tons roses, verds i blaus.


 Per fer l'àlbum, que te una mida de 21*14,5 cm, he utilitzat 3 fulles Din A4 doblegades per la meitat i una tapa de cartó corrugat blanc coberta amb un altre paper estampat per la part interior.

La coberta ha quedat 0,5 cm més gran que les fulles interiors per la banda superior i inferior. Per unir tots els fulls he fer servir cordill rosa i blanc que he passat per dos forats fets en cada una de les pàgines.


La decoració del àlbum i de la tapa és molt simple i bàsica, ja que no volia limitar l'espai per les fotos i un cop es posicionin les fotos es podrà acabar de decorar.

La portada té unes papallones i unes flors troquelades, acompanyades d'uns quadradets de la mateixa col·lecció i el títol de l'àlbum amb una fusta on hi diu "momentos".


Per la contraportada, he fet una petita butxaca amb el mateix cartró blanc corrugat i hi he ficat dos tags de color rosa. Per la següent pagina, tan sols he fet una estampació amb tinta negra i uns segells de papallones.


En les dues pàgines següents per una banda tenim un cordillet amb un clip per enganxar-li fotos i per l'altre dues paraules estampades i troquelades.


Continuem amb un papallona brillant, un cor de plàstic, la paraula FUN i molts ocellets que es miren el que tenen per sobre.


Les pàgines centrals, al tenir un paper molt vistós, les he deixat sense cobrir per donar més opcions i llibertat quan es completi amb les fotos.


Continuem per aquesta pàgina on hi he ficat aquest doble marc de fotos i la paraula ENJOY. Per la del costat, amb dues tires de paper de color diferent he marcat aquestes línies en els quals els hi he col·locat els clips, per poder penjar-hi més fotos.


Les penúltimes pàgines, tenen per una banda la paraula LAUGH amb unes lletres de goma eva, una estrella amb brillants i per l'altre les flors i papallones troquelades que teníem a la portada.


Per últim una petita estampació i una pegatina en forma de rosa i de nou, en la contraportada, una tira de cartolina blanca corrugada a mode de butxaca i dos tags.

Per cert m'havia oblidat de dir-vos per una de les cares els papers tenen purpurina i cert relleu brillant, que donen un toc especial al àlbum.

I fins aquí aquest encàrrec d'avui, espero que us hagi agradat i que tingueu molt bona revetlla!!

PETONS!!


**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os quiero enseñar la estructura de un mini álbum que  he hecho para un encargo, con una colección de papeles de la marca Crealando del Lidl, con tonos rosas, verdes y azules.



Para hacer el álbum, que tiene una medida de 21*14,5 cm) he utilizado 3 hojas Din A4 dobladas por la mitad y con una tapa de cartón corrugado blanco cubierta con otro papel estampado por la parte interior.

La portada ha quedado 0,5 cm más grande que las hojas interiores tanto por el lado derecho como por el izquierdo. Para unir todas las hojas, he hecho servir cordel rosa y blanco que he pasado por dos agujeros hechos en cada una de las páginas.


La decoración del álbum y de la tapa es muy simple y básica, ya que no quería limitar el espacio para las fotos y así una vez se posicionen las fotos se podrá terminar de decorar.

La portada tiene unas mariposas y unas flores troqueladas acompañadas de unos cuadraditos decorados de la misma colección y el título del álbum con una maderita donde dice "momentos".


Para la contraportada, he hecho un pequeño bolsillo con el mismo cartón blanco corrugado y he puesto dos tags de color rosa. Para la siguiente página, tan solo he hecho una estampación con tinta negra y unos sellos de mariposas.


En las dos páginas siguientes, por un lado tenemos un cordel del que cuelga un clip para enganchar fotos y en la otra dos palabras estampadas y troqueladas.


Continuamos con la mariposa brillante, un corazón de plástico, la palabra FUN y muchos pajaritos que miran lo que tienen arriba.


Las páginas centrales, al tener un papel muy vistoso, las he dejado sin cubrir para así dar libertad cuando se pongan las fotos.


Continuamos por esta página donde he puesto un doble marco y la palabra ENJOY. Para la del lado, con dos tiras de papel de color distinto he marcado estas dos líneas en las cuales he colocado un par de clips para poder colgar más fotos.


Las penúltimas páginas, tienen por un lado la palabra LAUGH con unas letras de goma eva, una estrella de brillantes y las mariposas y flores troqueladas que ya aparecían en la portada.


Por último una pequeña estampación y una pegatina en forma de rosa en la última página y en la contraportada, una tira de cartulina blanca corrugada a modo de bolsillo y otros dos tags.

Por cierto me había olvidado deciros que los papeles por uno de sus lados tienen purpurina y cierto relieve brillante que dan otro toque al álbum.

Y hasta aquí el encargo de hoy, espero que os ha ya gustado y que tengáis buena verbena.

BESOS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada