dilluns, 18 de juliol de 2016

Targeta amb paper vegetal, embossing i retoladors d'alcohol/ Targeta con papel vegetal, embossing y rotuladores de alcohol


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui us porto aquestes tres targetes que combinen la cartolina amb el paper vegetal.



Les tres targetes estan fetes amb la mateixa metodologia però amb colors i dedicatòries diferents.
Per una banda partim de tres papers estampats que seran el fons i per l'altre banda un tros de cartolina blanca.

 

En la cartolina blanca hi he dibuixat mig cercle i he retallat el cercle i la vora superior en angle. Dins del cercle hi he estampat, amb tinta negre Memento, el segell de flors. Cada conjunt de flors les he pintat, amb retoladors d'alcohol, en coordinació als colors del paper estampat.

 

Seguidament, sota les flors he ficat la dedicatòria, cada una diferent i fent embossing. Pel cas de la targeta de tons blaus, embossing de color gris i per les altres dues daurat. A la base de la targeta també hi he fet un petit detall.

 

Per últim he agafat un tros de paper vegetal doblegat per la meitat i he muntat la targeta de la forma següent. Primer cartolina blanca per la base, seguidament una meitat del paper vegetal, a sobre el paper decorat i en l'altre part del paper vegetal el tros de cartolina que hem dibuixat.

Un últim detall ha estat arrodonir les vores. Com veieu a traves del paper vegetal es veu el paper decorat i ens queda espai en la part posterior de la cartolina blanca pintada per escriure la nostra targeta.

Fins aquí la targeta d'avui, espero que us hagi agradat i fins el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os traigo estas tres tarjetas que combinan la cartulina con el papel vegetal.


Las tres tarjetas están hechas con la misma metodología pero con colores y dedicatorias diferentes.
Por un lado partimos de tres papeles estampados que serán el fondo y por el otro lado un trozo de cartulina blanca. 

 

En la cartulina blanca he dibujado medio círculo que he recortado junto con el borde superior en ángulo. Dentro del círculo he estampado, con tinta negra Memento, el sello de las flores. Cada conjunto de flores los he pintado, con rotuladores de alcohol, en coordinación a los colores del papel estampado.

 

Seguidamente, debajo de las flores he puesto la dedicatoria, cada una diferentes y haciendo embossing. Para la tarjeta azul el embossing es de color plateado y para las otras dos, dorado. En la parte inferior de la tarjeta también le he hecho un pequeño detalle con embossing.

 

Por último he cogido un trozo de papel vegetal que he doblado por la mitad y he empezado a montar la tarjeta de la siguiente forma. Primero una cartulina blanca para la base, seguidamente una mitad del papel vegetal y sobre esta el papel decorado. La otra parte de papel vegetal lleva pegado encima el trozo de cartulina blanca que hemos pintado.

Un último detalle ha sido redondear los bordes. Como veis, a través del papel vegetal se ve el papel decorado y nos queda espacio en la parte posterior de la cartulina blanca pintada para escribir nuestra tarjeta.

Hasta aquí la tarjeta de hoy, espero que os haya gustado y hasta el próximo día.

BESOSS!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada