dimarts, 6 de setembre del 2016

Targeta jardí amb obertura central/ Tarjeta jardín con apertura central


**


Bona tarda a tots i a totes, 

Avui us porto una targeta diferent, s'obre per la part central i les vores de les obertures estan troquelades en forma de gespa.



Per fer la targeta he partit d'una peça llarga de cartolina que he doblegat per la part superior i inferior, deixant la targeta de la mida que desitjava. Seguidament amb el troquel "Grassy border" de Lawn Fawn he retallat les dues puntes a la vegada, creant així el tancament en forma de gespa.


Es el torn de crear el fons, amb varies tintes distress he acolorit la zona de la gespa i la del cel. 


Els animalets del jardí ("Love Bug dies" de Echo Park), els he troquelat en cartolina blanca i pintat amb retoladors d'alcohol. Posteriorment, els he cobert amb Wink Stella Glitter per donar-los el toc brillant, sobretot a les cuques de llum.


Un cop pintats, els he enganxat cadascun al seu lloc i ha estat el torn de la dedicatòria. En aquest cas, he segellat el "moltes felicitats" amb tinta versamark i hi he fet embossing en color platejat


 I fins aquí la targeta d'avui, espero que us hagi agradat, sobretot per la originalitat en la obertura i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os traigo una tarjeta diferente, se abre por la parte central y los bordes de las aberturas están troquelados en forma de césped.


Para hacer la tarjeta he empezado con una pieza larga de cartulina blanca que he doblado por la parte superior e inferior, dejando la tarjeta de la medida que deseaba. Seguidamente, con el troquel "Grassy border" de Lawn Fawn he recortado los dos bordes a la vez, creando así el cierre en forma de césped.


Llego la hora de crear el fondo, con distintas tintas distress he ido sombreando las zonas creando el césped y el cielo al anochecer.


Los animalitos del jardín ("Love Bug dies" de Echo Park), los he troquelado en cartulina blanca y pintado con rotuladores de alcohol. Posteriormente los he cubierto de Wink Stella Glitter para darles un toque brillante, sobre todo a las luciérnagas.


Una vez pintados, los he pegado cada uno en su sitio y ha llegado el turno de la dedicatoria. En este caso, he estampado el "moltes felicitats" con tinta versamark y le he hecho embossing en color plateado.


Y hasta aquí la tarjeta de hoy, espero que os haya gustado, sobre todo por la originalidad en la apertura, y nos vemos el próximo día.

BESOS!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada