dilluns, 10 d’octubre del 2016

Stencils i purpurina/ Stencils y purpirina


**

Bona tarda a tots i a totes, 

Primer, us volia demanar disculpes per aquest dies que no he pogut estar amb vosaltres, però he esta molt molt liada amb altres coses i no he pogut dedicar temps al blog, espero que a partir d'avui puguem tornar a la rutina i estar amb vosaltres, com a mínim cada dilluns.

I ara anem ja amb les targetes que us he preparat per avui. Unes targetes amb molta brillantor fetes amb purpurina i amb l'ajuda d'una plantilla de stencil.



Per fer la targeta, he utilitzat una fulla d'adhesiu de doble cara, per una cara l'he enganxat a la cartolina blanca i per l'altre, li he ficat el stencil a sobre.

Seguidament, he cobert tota la fulla amb la purpurina de color coure. He retirat el excés i amb la plegadora he repassat i apretat totes les zones per enganxar be la purpurina i que no es vagi desenganxant.


Un cop fet el primer color, he retirat la plantilla del stencil i he cobert de nou tota la fulla amb la purpurina daurada. Ara s'ha enganxat a les zones que abans estaven cobertes. He retirat el excés i al igual que abans, he repassat tot amb la plegadora per enganxar bé la purpurina.



Un cop feta la base, hi he retallat un cercle a la part central. Amb aquesta base, ara foradada, he creat la primera targeta, segellant el "Thank you" a la part interior de la targeta per tal que es vegi pel cercle.


Amb la rodona retallada, he pogut crear una altre targeta, en aquest cas en horitzontal. Amb els troquels de Lawn Fawn "big scripty words" he troquelat les lletres de happy birtdhay, a les quals els hi he fet embossing amb pols transparent per donar-los-hi el efecte brillant.


He enganxat les lletres a la cartolina i al costat el cercle amb una mica de foam 3D per donar volum. Per últim he acabat de decorar la targeta amb uns lluentons de color coure i arrodonint les vores de la targeta.


Espero que us hagin agradat les dues targetes d'avui amb aquesta lluentor :)
Fins el pròxim dia. PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas, 

Primero, os quería pedir disculpas por estos días que no he podido estar con vosotros, pero he estado muy muy liada con otras cosas y no he tenido tiempo para dedicar al blog, espero que a partir de hoy podamos volver a la rutina y estar con vosotros, como mínimo cada lunes.

Y ahora vamos con las tarjetas que os he preparado para hoy. Unas tarjetas muy brillantes hechas con purpurina y con la ayuda de una plantilla de stencil.


Para hacer la tarjeta, he usado una hoja de adhesivo de doble cara, por un lado la he pegado a una cartulina blanca y en el otro he situado el stencil encima.

Seguidamente, he cubierto toda la hoja con la purpurina de color cobre. He retirado el exceso y con la ayuda de la plegadora he ido apretando todas las zonas para enganchar bien la purpurina y que no se vaya despegando.


Una vez hecho el primer color, he retirado la plantilla del stencil y he cubierto toda la hoja con la purpurina dorada. Ahora, se ha pegado en las zonas que antes estaban cubiertas. He retirado el exceso y al igual que antes, he repasado todo con la plegadora para que se pegara bien.


Una vez hecha la base, he recortado un círculo en la parte central. Con esta base, ahora agujereada, he creado la primera tarjeta. He estampado el sello de "Thank you" en la parte interior de la tarjeta de tal manera que se pueda ver por el círculo.


Con la redonda recortada, he podido crear otra tarjeta, en este caso horizontal. Con los troqueles de Lawn Fawn "big scripty words" he troquelado las letras "happy birtdhay", a las cuales les he hecho embossing con polvos transparentes para darles un efecto brillante.


He pegado las letras a la cartulina y al lado el círculo con un poco de foam 3D para darle volumen. Por último he terminado de decorar la tarjeta con unas lentejuelas de color cobre y he redondeado los bordes de la tarjeta.


Espero que os hayan gustado las dos tarjetas de hoy con todo este brillo :)
Hasta el próximo día. BESOS!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada