dilluns, 31 d’octubre del 2016

Bona castanyada - Targeta pop-up


**

Bona tarda a tots i a totes i FELIÇ CASTANYADA!!
Per avui, com no podia faltar, us porto una targeta especial castanyada.


Com veieu, avui he fet un model de targeta tipus pop-up que estan tant de moda. Per començar he agafat una base de cartolina blanca sobre la qual he anat muntant per capes l'estructura.


En una cartolina marró he dibuixat els arbres que em faran de fons i amb la cartolina ataronjada-beig he retallat la part de la gespa. I per últim ens toca dibuixar i pintar la protagonista de la targeta, la nostra castanyera.


 

Seguidament he fet el fons superior, el cel, amb tintes distress de colors blaus (Peacock feather, chipped sapphire i tumbled glass) i amb el alfabet de Paper Smooches he ficat el títol de la targeta.


Un cop totes les parts apunt muntem la targeta, primer l'arbre del fons, al davant, i amb una pestanya per tal que al obrir la targeta quedi amb volum, el segon arbre i la primera part de la gespa. A davant de tot això, amb una altre pestanya per tal que ens faci el pop-up la segona capa de gespa i la castanyera. Per últim a la base la targeta hi he enganxat un paper decorat amb tons marrons.


L'últim detall el fem a la portada de la targeta, com en aquesta targeta la part important i destacada es la interior, tan sols he fet un petit detall a la portada. Amb la mateixa cartolina decorada marró i la cartolina marró he fer una banda que cobreix l'amplada de la targeta, sobre la qual he fet una petita etiqueta amb el títol 31 octubre.


Espero que us hagi agradat, que tingueu una bona castanyada i ens veiem el pròxim dia.
PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas y FELIZ CASTAÑADA!!
Para hoy, como no podía faltar, os traigo una tarjeta especial castañada.



Como veis, hoy he hecho un modelo de tarjeta tipo pop-up que están tan de moda. Para empezar he cogido una base de cartulina blanca sobre la cual he ido montando por capas la estructura.


En una cartulina marrón he dibujado los arboles que me harán de fondo y en la cartulina anaranjada-beige he recortado la parte del cesped. Por último nos toca dibujar y pintar la protagonista de la tarjeta, nuestra castañera.


 

Seguidamente he hecho el fondo superior, el cielo, con tinta distress de colores azules (Peacock feather, chipped sapphire i tumbled glass) y con el alfabeto de Paper Smooches he escrito el titulo de la tarjeta.


Una vez todas las partes apunto, montamos la tarjeta, primero el árbol del fondo, delante y con una pestaña para que al abrir la tarjeta quede con el volumen, el segundo árbol y la primera línea de céesped. Delante de esto, y con otra pestaña, para que nos haga el pop-up, la segunda capa de césped y la castañera. Por último en la base de la tarjeta he pegado un papel decorado con tonos marrones.


El último detalle lo hacemos en la portada de la tarjeta, como en esta tarjera la parte importante y destacada es el interior, he hecho tan solo un pequeño detalle en la portada. Con la misma cartulina decorada y la cartulina marrón he hecho una banda que cubre el ancho de la tarjeta, sobre la cual he hecho una pequeña etiqueta con el título 31 octubre.


Espero que os haya gustado, y nos vemos el próximo día.
BESOSS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada