dijous, 15 de desembre del 2016

Nadal 2016 - Goodie Bag del tió/ Navidad 2016- Goodie bag del Tió


**

Bona nit a tots i a totes, 

Aquesta setmana surt l'entrada amb retard, ja em perdonareu, però entre acabar les postals pels amics i familiars i fer el pessebre, vaig molt enfeinada. En breu ja us penjaré l'entrada amb el pessebre tot llest i les postals acabades :)

I ara anem pel tema d'avui el TIÓ. I per aquells regals que són tan sols una targeta de regal o un petit objecte, us he preparat aquesta goodie bag amb finestra frontal i vinyeta inclosa.


 Per fer aquesta bosseta, he agafat la inspiració d'un dels vídeos de Lawn fawn adaptant-lo al nostre estimat tió. 


Comencem troquelant la bossa en un paper nadalenc. En la carta del davant hi retallem un rectangle, pel qual es veurà l'escena. També he preparat un tros de plàstic per la finestra i un rectangle vermell de 0,5 cm d'ample que em farà de marc.


Per altre banda, he preparat les imatges, he segellat i pintat amb retoladors d'alcohol el tió amb la seva barretina i he dibuixat un petit arbre de Nadal. Juntament amb les imatges he preparat un tros de cartolina blanca per fer de neu i el fons de copets de neu.


Per muntar la vinyeta, començo per la part posterior, el fons de copets, al qual sols li he ficat pegament als extrems, així en la part central (com veieu en la foto) s'hi pot ficar la targeta regal, que queda guardada en el interior i treu tan sols el cap...


Seguidament posiciono la neu, el arbre i acabo de muntar la bosseta. Com veieu, queda un espai darrera el tió i el arbre, que ens permet ficat algun petit objecte de regal, com joieria, clauers o fins i tot alguna llaminadura.


Espero que us hagi agradat aquesta versió nadalenca de la goodie bag i ens veiem la setmana que ve amb més coses nadalenques i espero ja poder-vos ensenyar el pessebre acabat.

PETONS!!

**

Buenos días a todos y a todas, 

Esta semana sale la entrada con retraso, ya me perdonareis, pero entre terminar las postales para los amigos y familiares y hacer el pessebre, voy muy liada. En breve ya os colgaré la entrada con las fotos del pessebre y las postales terminadas :)

Y ahora vamos por el tema de hoy, el TIÓ. Y para esos regalos que tan solo son una tarjeta de regalo o un pequeño objeto os he preparado esta goodie bag con ventana frontal y viñeta incluida. 


Para hacer la bolsita, he cogido la inspiración de uno de los videos de Lawn fawn adaptándolo a nuestro querido tió.


Empezamos troquelando la bolsa en un papel navideño. En la cara frontal le cortamos un rectángulo, por el cual se verá la escena. También he preparado un trozo de acetato y un rectángulo de 0,5 cm de ancho que me hará de marco.


Por otro lado, he preparado las imágenes, he estampado y pintado con rotuladores de alcohol al tió con su barretina y he dibujado un pequeño árbol de navidad. Juntamente con las imágenes he preparado un trozo de cartulina blanca para hacer la nieve y el fondo de copos de nieve.


Para montar la viñeta, empiezo por la parte posterior, el fondo de copos de nieve, al cual, tan solo le he puesto adhesivo en los extremos, así en la parte central (como veis en la foto) se puede poner la tarjeta regalo que queda guardada en su interior y tan solo saca la cabeza...


Seguidamente posiciono la nieve, el árbol y termino de montar la bolsita. Como veis queda un espacio detrás del tió y del árbol, que nos permitiría guardar algún pequeño objeto de regalo como joyería, llaveros o incluso alguna xuxeria.


Espero que os haya gustado mi versión navideña de la goodie bag, y nos vemos la semana que viene con mas cosas navideñas i espero ya poderos enseñar el pessebre terminado.

BESOS!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada