dilluns, 5 de desembre del 2016

Nadal 2016 - Navidad 2016 - Embossing card


**

Bona tarda a tots i a totes,

Continuem amb la sèrie de postals de Nadal i avui us porto una targeta molt simple i ràpida de fer.


 Amb els segells de la casa Artemio  Xmas Art, he creat aquesta targeta feta amb tota amb embossing. Comencem amb una cartolina de color marró (kraft).


Un cop distribuïts els segells en la zona a estampar, amb tinta versmark he segellat tot el conjunt. Seguidament i per parts he anat cobrint amb la pols de embossing les diferents zones.


He començat pel color verd, seguidament el platejat i per últim el vermell del llaç. Un cop tot apunt amb la pols de color i havent estat curosa per tal que no tingues barreges de colors, li he passat la pistola de calor.


Per últim amb el retolador de embossing he pintat les boles vermelles de les fulles, he ficat pols vermella en aquesta zona i ho he calentat de nou.


Un cop tot apunt, amb un retolador platejat he escrit BON NADAL al centre del cor i finalment he enganxat la targeta a una base de cartolina blanca de 10*15 cm.

I fins aquí una nova targeta de Nadal, espero que us hagi agradat i ens veiem dilluns que ve.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Continuamos con la serie de postales de navidad y para hoy os traigo una tarjeta muy rápida y muy simple de hacer.



Con los sellos de la marca Artemio  Xmas Art, he creado esta tarjeta hecha únicamete con embossing. Empezamos con una cartulina de color marrón (kraft).


Una vez distribuidos los sellos en la zona a estampar, con tinta versamark he sellado todo el conjunto. Seguidamente y por partes he ido cubriendo las zona con diferentes colores de polvo de embossing. 


He empezado por el color verde de las hojas, seguidamente el plateado y por último el rojo del lazo. Una vez todo listo y vigilando no haber mezclado colores, he pasado la pistola de calor.


Por último con el rotulador de embossing he pintado las bolas rojas de las hojas, he puesto el polvo de embossing rojo y lo he vuelto a calentar.


Una vez todo apunto, con un rotulador plateado he escrito BON NADAL en el centro del corazón. Finalmente  he pegado la tarjeta a una base de cartulina blanca de 10*15 cm.

Y hasta aquí una nueva tarjeta de Navidad, espero que os haya gustado y nos vemos el lunes que viene. 

BESOSS!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada