dilluns, 28 de novembre del 2016

Nadal 2016-Troquels per capes / Navidad 2016-Troqueles por capas


**

Bona tarda a tots i a totes,

Continuem amb la sèrie de Nadal i per avui us porto aquest parell de targetes feta amb un únic troquel combinant un part entintada amb un part blanca.


Per fer les targetes he fet servir el troquel número 659916 (Merry Christmas) de la marca Sizzix. En una cartolina blanca i amb tres tintes distress (Chipped sapphire, seedles preserves i wilted violet) he creat un fons degradat.


Primer he troquelat tota la figura en la cartolina blanca i seguidament en la cartolina entintada. En una altre cartolina blanca hi he enganxat un tros d'adhesiu de doble cara i sobre aquest adhesiu he anat muntant el puzle combinant el fons de color amb el ren en blanc.


En l'altre targeta he combinat el fons blanc amb el ren en blau/lila.


Per acabar amb el fons he afegit Wink Stella Glitter en les pars entintades per donar el toc brillant a la targeta i en la que tenia les estrelles blanques, les he pintat de platejat per tal que ressaltessin més.


Un cop el fons muntat, l'he enganxat sobre una targeta de 10*15 cm amb foam per tal de donar-li volum. Per últim ens falta la dedicatòria, en aquest cas un senzill "BONES FESTES" amb embossing platejat.


I fins aquí les targetes d'avui, una en positiu i l'altre en negatiu. Espero que us hagin agradat i fins la setmana que bé.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,  

Continuamos con la serie de Navidad y para hoy os traigo un par de tarjetas hechas con un único troquel y combinando una parte entintada con una parte blanca. 



Para hacer las tarjetas he hecho servir el troquel número 659916 (Merry Christmas) de la marca Sizzix. En una cartulina blanca y con tres tintas distress (Chipped sapphire, seedles preserves y wilted violet) he creado un fondo degradado.


Primero he troquelado toda la figura en la cartulina blanca y seguidamente en la cartulina entintada. En otra cartulina blanca he pegado un trozo de adhesivo de doble cara y sobre este adhesivo he ido montando el puzle combinando el fondo coloreado con el reno en blanco.


En la otra tarjeta he combinado el fondo blanco con el reno coloreado.


Para acabar con el fondo, he añadido Wink Stella Glitter en las partes entintadas para dar el toque brillante a la tarjeta y en la que tenía las estrellas blancas, les he pintado de plateado para que resaltasen más. 


Una vez montado el fondo, lo he pegado sobre una tarjeta de 10*15 cm con foam para darle volumen. Por último nos falta la dedicatoria, en este caso un sencillo "BONES FESTES" con embossing plateado.


Y hasta aquí las tarjetas de hoy, una en positivo y la otra en negativo. Espero que os hayan gustado y hasta la semana que viene.

BESOSS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada