dilluns, 13 de febrer del 2017

Goodie bag St. Valentí edition


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui, com ja us ho podíeu pensar, el tema es St. Valentí. Ja sabeu que jo sóc Pro St. Jordi, però la entrada d'avui es un encàrrec així que he preparat aquestes 4 bossetes amb xocolatines a dins per un sopar de parelles d'amics.


I comencem amb 4 cartolines de colors diferents, vermell, blanc, gris i negre sobre les quals he troquelat la bosseta. Un cop tallades he estampat el segell de Lawn Fawn "Teeny tiny backdrops", el de cors, a la part inferior de la bossa. En algunes ha estat amb embossing de color vermell i en altres platejat per tal de combinar l'estampat amb el color de la bossa. 


Per altre banda, amb els troquels de Sizzix "basic shapes" (els que venen amb el kit de inici de la Big Shot) he troquelat diferents cors, 4 de grans que serviran a mode de tag per si s'hi vol escriure alguna dedicatòria i 4 de petits que aniran enganxats a la bossa.


Abans de muntar la bossa he estampat la dedicatòria genèrica sobre la sanefa de cors, en aquest cas d'uns segells que vaig comprar en una basar xinès.


Un cop tot apunt, he ficar varies xocolatines a dins i tancat la bossa fent un petit forat en el cor i la bossa i passant un cordill blanc/vermell que lligo amb un petit llaç.


Com no podia faltar, dono un últim toc al cor petit, amb Wink Stella Glitter el faig lluent i amb el Glossy Accents li dono volum.


I fins aquí les bosses d'avui especials per enamorats. 
Espero que us hagin agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy, como ya os podías pensar, el tema es St. Valentín. Ya sabéis que yo soy pro St. Jordi, pero la entrada de hoy es un encargo, así que he preparado estas 4 bolsitas con chocolatinas dentro para una cena de parejas de amigos.




Y empezamos con 4 cartulinas de diferentes colores, rojo, blanco, gris y negro sobre las cuales he troquelado las bolsitas. Una vez cortada he estampado el sello de Lawn Fawn "Teeny tiny backdrops" en la parte inferior de la bolsa. En algunas ha sido con embossing de color rojo y en otras de color plata para así combinar el estampado con el color de la bolsa.


Por otro lado, con los troqueles de Sizzix "basic shapes" (los que vienen en el kit de inicio de la Big Shot) he troquelado diferentes corazones, 4 de grandes que servirán a modo de tag por si alguien quiere escribir alguna dedicatoria y 4 de pequeños que irán pegados en la bolsa.


Antes de montar la bolsa, he estampado la dedicatoria genérica sobre la cenefa de corazones, en este caso de unos sellos que compre en un bazar chino.


Una vez todo listo, he puesto varias chocolatinas dentro y he cerrado la bolsa haciendo un pequeño agujero en el corazón y la bolsa por el cual he pasado un cordel blanco/rojo que he atado con un pequeño lazo.


Como no podía faltar, doy el último toque al coraón pequeño, con Wink Stella Glitter le doy el brillo y con el Glossy Accents el volumen.


Y hasta aquí las bolsas de hoy, especiales para enamorados.
Espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS!!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada