dilluns, 13 de novembre del 2017

Capsa nadó/ Caja bebé


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us porto un nou encàrrec, en aquest cas una capsa bastant grandeta pintada i decorada amb les dades del naixement de la petita Martina.


El primer pas per decorar la capsa ha estat pintar-la de color "blanc" en aquest cas he fet servir una pintura en esprai de la marca Fleur, el color Cream love. Mentre s'asseca he fet el disseny i la distribució dels diferents elements.


Un cop sec, he fet els dibuixos amb llapis i desprès he anat pintant cadascun d'ells amb pintures chalk paint, principalment 4 colors i el negre.
Els colors que he fet servir són:
- Peach i mint de la marca La pajarita
- Cadmio i Océano de la marca Amelie


Les lletres de les diferents dades de la recent nascuda, les he fet amb un retolador permanent negre. Amb el mateix retolador he repassat també els contorns de les diferents imatges. 

Els petits detalls de les figures, els he fet per un costat amb un retulador permanent blanc i per altre amb retoladors Stabilo fins, que m'han servit per marcar algunes ombres i perfils, sobretot en els globus i les banderoles. 


Un cop pintat i decorat he envarnissat tota la capsa amb vernís de la marca Titan en color mat.


I fins aquí la capsa decorada que us volia ensenyar avui.
Espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia,

PETONS!

**

Buenas tardes a todos ya a todas,

Hoy os traigo un nuevo encargo, en este caso una caja bastante grande pintada y decorada con los datos del nacimiento de la pequeña Martina.


El primer paso para decorar la caja ha sido pintarla de color "blanco" en este caso he usado una pintura en espray de la marca Fleur, el color Cream love. Mientras se secaba he hecho el diseño y la distribución de los distintos elementos.


Una vez seca, primero he dibujado los distintos objetos con lápiz y después he ido pintando cada uno de los dibujos con las pinturas chalk paint, principalmente 4 colores y el negro.
Los colores que he usado son: 
- Peach y mint de la marca La pajarita
- Cadmio y Océano de la marca Amelie


Las letras de los distintos datos de la recién nacida, los he hecho con un rotulador permanente negro. Con el mismo rotulador he repasado también los contornos de las distintas imágenes.

Los pequeños detalles de las figuras, los he hecho tanto con rotulador blanco permanente como con los rotuladores Stabilo que me han servido para hacer algunas sombras y perfiles, mayoritariamente en los globos y las banderolas.


Una vez pintado y decorado he barnizado toda la caja con un barniz de la marca Titan en color mate.


Y hasta aquí la caja decorada que os quería enseñar hoy.
Espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOS!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada