dilluns, 21 de maig del 2018

Mini àlbum nadó / Mini álbum bebé


**


Bona tarda a tots i a totes,

Avui us vull ensenyar aquest mini àlbum que he fet per un encàrrec i que servirà als futur pares per ficar una foto de cada mes de la recent nascuda.


Per fer l'àlbum he fer servir la col·lecció de papers de Cocoloko "enana" que he combinat amb algunes cartolines roses i grises. El llom del mini àlbum l'he cobert de roba d'enquadernar de lli de color gris claret i la mida de les pàgines es de 11*16 cm, per tal que pugi admetre fotos de 10*15 cm.


Per les pàgines he intercalat els fulls decorats, que seran un per cada mes, amb separadors fets de paper vegetal (estampats, amb embossing o amb algun troquel) o bé de cartolines troquelades. A les parts posteriors dels papers decorats hi he anat ficant algunes decoracions i espais blancs per tal que els pares puguin explicar algun detall de la vida de la nena o el lloc on es van fer la foto.


A la part superior de les pàgines amb fulls estampats, hi he escrit el nom del mes en curs... 1r mes, 2n mes... i, a part de la foto del 12è mes, a la última pàgina hi he afegit espai per ficar una fotografia de la festa d'aniversari.


Per cert m'oblidava de comentar-vos que en la primera pàgina hi he deixat espai per ficar la primera foto de la família.


He inclòs dues pàgines desplegables, com la que teniu a sota, que permet afegir en la solapa les mides de la petita, per tal de recordar com va creixent a poc a poc. Hi ha espai per ficar la data, la mida i el pes.

I ara us deixo amb la resta de fotos de l'àlbum...








I fins aquí l'àlbum per tenir recopilat, mes a mes, el primer any de vida d'aquesta nena que es dirà Ivet. Espero que a la família li agradi molt el regal i que a vosaltres també us hagi agradat.

PETONS!!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os quiero enseñar este mini álbum que he hecho para un encargo y que servirá a los futuros padres para poner una foto de cada mes de la recién nacida.


Para hacer el álbum he usado la colección de pales de Cocoloko "enana" que he combinado con algunas cartulinas rosas y grises. El lomo del mini álbum lo he cubierto de tela de encuadernar de lino de color gris claro y la medida de las páginas es de 11*16 cm, para que así pueda admitir fotos de 10*15 cm.


Para las páginas he intercalado hojas decoradas, que serán una para cada mes, con separadores hechos de papel vegetal (estampados, con embossing o con algún troquel) o de cartulinas troqueladas. En las partes posteriores de los papeles decorados he distribuido diferentes decoraciones y espacios en blanco para que los padres puedan explicar algún detalle de la vida de la niña o indicar el día y el lugar de la foto.


En la parte superior de las páginas con hojas estampadas, he escrito el nombre del mes en curso... 1r mes, 2n mes... y, a parte de la foto del 12avo mes, en la última página he añadido espacio para poder poner una fotografía de la fiesta de aniversario.


Por cierto, me olvidaba de comentaros que en la primera página he dejado espacio para poner la primera foto de la familia.


He incluido dos páginas desplegables, como la que tenéis debajo, que permite añadir en la solapa las medidas de la pequeña, para así recordar cómo va creciendo poco a poco. Hay espacio para poner la fecha, la medida y el peso.

Y ahora os dejo con el resto de fotos del álbum...








Y hasta aquí el álbum para tener recopilado, mes a mes, el primer año de vida de esta niña que se llamará Ivet. Espero que a la familia le guste mucho el regalo y a vosotros también os haya gustado.

BESOS!!!



**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada