dilluns, 7 de maig del 2018

Targeta dia de la Mare / Tarjeta día de la madre


**


Bona tarda a tots i a totes,

Com ja sabeu, ahir va ser el dia de la Mare i per això avui us vull ensenyar la targeta que li vaig preparar a la meva.


Per la targeta he fet servir els segells de Lawn Fawn "Toadlly awesome". Els he estampat amb tinta negra Memento i els he acolorit amb retoladors d'alcohol de la marca Copics i alguns de la marca de la Sra. Granger. Un cop acolorides les figures les he retallat i he repassat la vora amb un retolador negre.


Per la base he fet servir una cartolina de mides 9.5 *9.5 cm en ella, hi he dibuixat un petit llac, he simulat la gespa i he acolorit el cel, tot pintant amb els mateixos retoladors. Per acabar de decorar la base, he afegit la dedicatòria, la papallona i les mosques.


En aquesta base, hi he enganxat les figures que havia pintat, unes les he enganxat directament amb adhesiu líquid i les altres amb quadradets de foam per donar relleu. Amb el wink stella glitter he repassat les flors i la papallona per donar el toc brillant.


Per últim, he enganxat el panell decorat a una base de mides 10*10 cm que serà la pròpia targeta. Per tal que vagi a conjunt amb les granotes, amb el mateix color verd he pintat la vora de la cartolina. Finalment, he enganxat el panell a sobre amb una mica de goma eva per tal de donar-li volum.


I fins aquí la targeta per felicitar el dia de la Mare, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Como ya sabéis, ayer fue el día de la Madre y es por eso que hoy os quiero enseñar la tarjeta que le preparé a la mía.


Para la tarjeta he usado los sellos de Lawn Fawn "Toadlly awesome". Los he estampado con tinta negra Memento y los he coloreado con rotuladores de alcohol de la marca Copics y algunos de la marca de la Sra. Granger. Una vez coloreadas las figuras, las he recortado y he repasado los bordes con un rotulador negro.


Para la base he usado una cartulina de medidas 9.5 *9.5 cm en ella, he dibujado un pequeño lago, he simulado el césped y he coloreado el cielo, todo pintado con los mismos rotuladores. Para terminar de decorar la base, he añadido la dedicatoria, la mariposa y las moscas.


En esta base, he pegado las figuras que había pintado, unas las he pegado directamente con pegamento líquido y los otros con cuadraditos de foam para darle relieve. Con el wink stella glitter he repasado las flores y la mariposa para dar el toque brillante. 


Por último, he pegado el panel decorado a una base de medidas 10*10 cm que será la propia tarjeta.  Para que vaya de conjunto con las ranas, con el mismo verde he pintado el borde de la cartulina. Finalmente, he pegado el panel encima con un poco de goma eva para darle volumen.




Y hasta aquí la tarjeta para felicitar el día de la Madre, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada