dilluns, 3 d’agost del 2015

Joc de memòria/ Memory

Bona tarda,

Un cop ja ser que el regal ha arribat al seu destinatari, us puc ensenyar les fotos d'aquest memory que he fet 100% a mà.


Bé doncs aquí el teniu per una banda les 40 fitxes del joc de memòria (20 parelles) i també la respectiva capsa feta a mà per guardar el joc.


Les fitxes les vaig dibuixar en full d'etiquetes, per tenir ja una cara amb adhesiu. Són dibuixos extrets casi tots de les col·leccions de Lawn Fawn "critters", he calcat cada un dels dibuixos i després a pintar amb color de fusta.


Un cop pintades, vaig cobrir el full d'aronfix per preservar millor el dibuix, ja que el dibuix serà la cara que sempre anirà cap al terra. Un cop folrat, vaig enganxar els dibuixos a un cartró gruixut i per l'altre cara una fulla de paper decorat, per fer totes les cares revesses iguals.


Amb les fitxes ja pintades, plastificades i retallades (que va costar lo seu...) vaig procedir a fer una caixa per poder-les guardar.

Un cop preses les corresponents mides i amb cartró d'una capsa de cereals, vaig fer la capsa i la tapa, després amb paper decorat la vaig cobrir per la part exterior, i en la capsa, també per la part interior.


Per últim ja sols quedava decorar la tapa, unes lletres de fusta pintades amb el nom del nen i un tros de full decorat on escriure el títol del joc, van se suficients per fer la portada. Evidentment, no podia faltar una mica de glossy accents en el mussol, la rama i les fulles per acabar de donar el toc!


Espero que us hagi agradat i el més important de tot, que el nen que ho ha rebut li hagi agradat i hi pugui jugar moltes estones.

Ens veiem aviat!!!!



1 comentari: