dijous, 27 d’agost del 2015

Puzzles personalitzats

Bona tarda a tots i a totes,

Avui us vull ensenyar aquests puzles personalitzats que vaig preparar pel fill de la meva cosina.

La base dels puzles la vaig comprar al Abacus, que des de fa ja un temps també tenen coses d'scrap. Veníem completament blancs i serveixen per pintar o decorar com vulguis.




Jo vaig optar per imprimir dues fotos i enganxar-les a sobre. Les fotos les vaig imprimir a alta qualitat en un foli normal, les vaig folrar amb folre d'aquests dels llibres i després amb moooolta cinta de doble cara els vaig enganxar sobre la base.


Desprès amb molta paciència i sense presa vaig anar retallant amb el cúter cada una de les línies del puzle.

Pel segon puzle, com que la foto era allargada, vaig fer una petita decoració a la part superior i inferior amb els segells que meu vist de Lawn Fawn de Let's play (he d'amortitzar la compra jejejej)



Per últim calia fer una petita capseta per guardar els puzles. Amb el cartró d'una caixa de cereals i amb cartolina vermella he fet aquesta capseta.


La he decorada amb unes lletres de fusta i he tamponat amb tinta blanca i embossing les estrelles. Per últim amb una cinta i dos petits imants, he fet el tancament.



 I fins aquí el regal personalitzat d'avui. Per cert va ser tot un èxit i al nen li van encantar, enseguida es va posar a desfer-los i a jugar.
Espero que també us hagin agradat i ens veiem d'aquí uns dies.
Que vagi béeeee

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada