dilluns, 25 de gener del 2016

Bloc de notes (2de2)


**
Bona tarda a tots i a totes,

Primer us vull explicar una novetat del blog, des de avui el faré bilingüe!. Com potser ja haureu notat a la part superior de l'entrada hi ha dues banderetes per que cadascú esculli el idioma que millor li vagi. Espero que amb aquest canvi, us pugeu unir molts més i així poder descobrir el que faig.

Poc a poc aniré aplicant algun canvi més i miraré de traduir les entrades anteriors :)

I ara anem al que toca avui, la segona versió dels blocs de notes, avui més compacte i amb imants per poder-lo enganxar a la nevera.



Aquesta versió està feta a partir del típic bloc de notes de tota la vida, en aquest cas el vaig partir en 4 parts iguales per poder fer 4 llibretetes.

Tot i que els fulls ja estaven encolats per la part superior, vaig reforçar amb més cola blanca per assegurar-me que s'aguantessin junts al estar en posició vertical.



La base, l'he feta amb un cartó folrat amb cartolina negra, a la qual abans d'acabar d'enganxar-la del tot, hi vaig fer dos ranures per passar la cinta on després es situaria el llapis, per tal que quedes amagat el sobrant a la part interior.

Un cop feta l'estructura de la base, he situat a la part posterior dues tires imantades que serviran per poder-lo enganxar la nevera.

Per últim ens falta enganxar el bloc de fulls i les decoracions de les fustetes, un mussol i unes fulles per cada llibreta. Afegim el llapis i ja ho tenim.

I fins aquí la segona part d'aquest bloc de notes, espero que us hagin agradat.

I per cert, amb quina versió us quedeu???

Petons i fins el pròxim dia.

**

Buenas tardes a todos y a todas y hola a los recién llegados.


Antes de entrar directamente en la entrada del blog de hoy, quiero contaros la novedad que tenemos en el blog: la opción de escoger el idioma para leer la publicación!!. En la parte superior de la entrada tenéis las dos banderitas, para que cliquéis el idioma que os vaya mejor.


Poco a poco iré aplicando algún cambio más y traduciré las anteriores entradas.


Y ahora vamos a por la entrada de hoy, la segunda versión de los bloques de notas que hicimos la semana pasada, hoy en una versión más compacta y con imanes para tenerlo en la nevera.


Esta versión está hecha a partir del típico bloc de notas de toda la vida, en este caso lo dividí en 4 partes iguales para poder crear 4 libretas distintas.


Aunque las hojas ya venían encoladas por la parte superior, reforcé la unión con más cola blanca para asegurarme que se mantuvieran unidas en posición vertical.

La base, la he hecho forrando un trozo de cartón con cartulina negra,  en la qual, antes de pegarla del todo le he hecho dos pequeñas hendiduras para poder pasar la cinta que posteriorment sujetara el lápiz, así queda el sobrante escondido en la parte interior.


Una vez hecha la estructura de la base, he situado en la parte posterior dos tiras autoadhesives imantadas que serviran para poder engancharlo en la nevera.

Por último, nos falta enganchar el bloc de hojas y las decoraciones de maderitas, un búho y unas hojas para cada libreta. Añadimos el lápiz y ya lo tenemos listo.


Y hasta aquí la segunda parte de estos bloc de notas, espero que os haya gustado.
Con cuál de los dos os quedáis??

 Besos y hasta el próximo día.
**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada