dijous, 28 de gener del 2016

Targeta aquarela fades/ Tarjeta acuarela hadas


**

Bona tarda a tots i a totes, avui tornem a les targetes, especialment dedicada a les nenes a qui els hi encanten les fades.




Pinzell i tintes distress en mà, avui he pintat aquesta fada. Primer he segellat la imatge amb tinta distress "old paper" per tal de que em quedes la silueta marcada però que en el dibuix definitiu no em quedes la vora marcada.


Poc a poc i amb diferents colors de tintes distress, convinant les seves tonalites per fer les ombres, he anat pintant la fada. Secant el full entre tram pintant i pintant per evitar que quedes molt humit.


Una vegada pintada la fada i segellat el sentiment, toca muntar la targeta. Com la majoria de vegades, he partit d'una cartolina blanca, sobre de la qual hi he enganxar un paper estampat rosa per fer-ho més femení.

Per últim sobre el paper estampat, amb foam 3D, he enganxat la aquarel·la de la fada.


I fins aquí la targeta d'avui.
Com sempre, espero que us hagi agrada i fins el pròxim dia.
PETONS!


**

Buenas tardes a todos y a todas, hoy volvemos a las tarjetas con una especialmente dedicada a las niñas que les encanten las hadas.


Pincel y tintas distress en la mano para pintar el hada de hoy. Primero he estampado el sello de la hada con tinta distress "old paper", consiguiendo así ver la líneas para pintar, pero sin que me quedara un borde negro.



Poco a poco y con distintos colores de tintas, combinando las distintas tonalidades de colores para hacer las sombras, he ido pintando el hada. Secando la hoja entre parte y parte para evitar que la hoja quedase muy húmeda.


Una vez pintada ya el hada y estampado el sentimiento, toca montar la tarjeta. Como la mayoría de veces, he partido de una cartulina blanca sobre la cual he pegado un papel estampado rosa, para hacerlo así aún mas femenino.

Por último, y con foam 3D, he pegado la acuarela del hada encima.


Y hasta aquí la tarjeta de hoy.
Como siempre espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.
BESOS!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada