dilluns, 20 de març de 2017

Feliç dia del pare / Feliz día del padre - Interactive card


**

Bona tarda a tots i a totes i feliç dia del pare!!!

Ahir com ja sabeu va ser el dia del pare, i per això avui us porto aquesta targeta especialment feta per al meu pare i a més a més, és interactiva i la bicicleta es mou per mostrar la dedicatòria.


Per començar us deixo el vídeo del procediment.



Comencem pel mecanisme que farà que la bicicleta es desplaci. Per fer-lo faig servir un tros de cartolina blanca en la qual hi faig una finestreta al mig que em servirà per enganxar-hi la bicicleta. 
Preparo també una tira de paper estreta que serà la pestanya que s'estira per moure la bicicleta i ensenyar la dedicatòria, segellada amb les lletres de Artemio.


Un cop tinc aquesta part feta, retallo un tros de cartolina marró que cobreixi la part del mecanisme. La retallo amb un troquel de vora en forma de perfil del terreny. En aquesta part de la cartolina amb els segells de Artemio hi estampo la primera part de la dedicatòria.


Per altre banda, preparem la bicicleta amb el troquel de Paper Smoochers "Bycicle" la retallo tres vegades per tal de donar-li volum i la cobreixo de tinta versamark per tal de fer-li embossing de color platejat. En les rodes, hi enganxo dos tiretes de paper que seran les pestanyes que enganxaré a la tira del mecanisme i que permetran moure la bicicleta.


I comencem amb el muntatge, sobre la base de paper estampat que he retallat a 10*15 cm, enganxo la part del mecanisme amb foami per donar-li volum i hi fico la tira de la dedicatòria. Sobre aquesta tireta amb dos trossets de foami enganxo les dues pestanyes de la bicicleta i per cobrir-ho tot enganxo a sobre la cartolina marró.


Per últim, enganxo el bigoti de fusta a la part superior, i com vec que queda tot molt marró dibuixo les estrelletes de mides diferents i amb un retolador blanc.

I fins aquí la targeta especial del dia del pare, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!!

**

Buenas tardes a todos y a todas y feliz día del padre!!!

Ayer como ya sabéis fue el día del padre, y por eso hoy os traigo esta tarjeta especialmente hecha para mi padre y a demás es interactiva y la bicicleta se mueve para mostrar la dedicatoria.



Para empezar os dejo un video del procedimiento.



Empezamos por el mecanismo que hará que la bicicleta que se mueva. Para hacerlo hago servir un trozo de cartulina blanca en la cual hago una ventana en el medio que me servirá para pegarle la bicicleta. Preparo también una tira de papel estrecha que será la pestaña de la cual hay que tirar para mover la bicicleta y enseñar la dedicatoria, estampada con las letras de Artemio.


Una vez tengo esta parte hecha, recorto un trozo de cartulina marrón que cubre la parte del mecanismo. La recorto con un troquel de borde en forma del perfil de terreno. En esta parte de la cartulina con los sellos de Artemio estampo la primera parte de la dedicatoria.


Por otro lado, preparamos la bicicleta con el troquel de Paper Smoochers "Bycicle" la recorto tres veces para darle volumen y la cubro con tinta versamark para hacerle embossing de color plateado En las ruedas, le pego una tiritas de papel que serán las pestañas que me permitirán pegar la bicicleta en la tira del mecanismo y mover así la bicicleta al tirar del papel.


Y empezamos con el montaje, sobre la base del papel estampado que he recortado a 10*15 cm, pego la parte del mecanismo con foam para darle volumen y le pongo la tira de la dedicatoria. Sobre esta tira con dos trozos de foam pego las dos pestañas de la bicicleta y para cubrirlo todo pongo la cartulina marrón.


Por último, pego la el bigote de madera en la parte superior y, como veo que queda muy marrón dibujo unas cuantas estrellas de diferentes tamaños con un rotulador blanco.

Y hasta aquí la tarjeta especial del día del padre, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOS!!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada