dilluns, 27 de març del 2017

Embossing dividit amb papallones/ Embossing dividido con mariposas


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui us he preparat un dos per u, amb dues bases de cartolina diferents, he creat el mateix estampat, retallant-lo i format així dues targetes.


He començat amb dues bases de cartolina, una de color blanc i una groga. També he preparat uns segells de papallones (en aquest cas comprats en un basar xinès). La idea és estampar les papallones en la banda esquerra de la targeta i fer-li embossing.


He posat les papallones en la MISTI per tal que les dos targetes em quedin estampades en la mateixa zona. Per la targeta groga he estampat amb tinta versamark i fet embossing negre de la marca Zing "Black -glitter finish".


Per la targeta blanca, he repetit l'estampació amb tinta versamark i en aquest cas he fet embossing cada una d'un color diferent, per això he fet servir les següents pols:
- WOW: Earthtone mint (opaque) i Primary mandarin (opaque)
- Zing: Wave (opaque finish) i Rouge (opaque finish)


Un cop enllestit, retallo les dos cartolines per la part central de les papallones i combino una tira de cada creant així dos cartolines mixtes. Sobre una base de cartolina blanca, enganxo les dues peces combinades.


Per últim amb les lletres de Sizzix "Just a note" troquelo la paraula GRÀCIES en cartolina negre i en groga i torno a combinar cada una al seu lloc. Un cop enganxades i, per fer la "marca de la casa", he repassat les lletres de la dedicatòria amb Wink Stella Glitter.


I fins aquí la targeta combinada del dia d'avui amb papallones meitat negres meitat acolorides. Espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas,

Hoy os he preparado un dos por uno, con dos bases de cartulina diferentes, he creado el mismo estampado, recortado y formado así dos tarjetas.


He empezado con dos bases de cartulina, una de color blanco y una amarilla. También he preparado unos sellos de mariposas (en este caso compradas en un bazar chino). La idea es estampar las mariposas en el lado izquierdo y hacerle embossing.


He puesto las mariposas en la MISTI para así tener las dos tarjetas con las mariposas estampadas exactamente en la misma zona. Para la tarjeta amarilla he estampado con tinta versamark y hecho embossing negro de la marca Zing "Black -glitter finish".


Para la tarjeta blanca, he repetido la estampación con tinta versamark y en este caso he hecho embossing cada una de un color distinto, para ello he usado los siguientes polvos:
- WOW: Earthtone mint (opaque) y Primary mandarin (opaque)
- Zing: Wave (opaque finish) y Rouge (opaque finish)


Una vez listo, recorto las dos cartulinas por la parte central de las mariposas y convino una tira de cada una creando así dos cartulinas mixtas. Sobre una base de cartulina blanca, pego las dos piezas combinadas.


Por último con las letras de de Sizzix "Just a note" troquelo la palabra GRÀCIES (gracias) en cartulina negra y en amarilla y vuelvo a combinar cada una a en su sitio. Una vez pegadas y, para hacer "la marca de la casa", he repasado las letras de la dedicatoria con Wink Stella Glitter.


Y hasta aquí la tarjeta combinada del día de hoy con mariposas mitad negras mitad coloreadas. Espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOS!!


**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada