dilluns, 3 d’abril del 2017

Traveler's notebook


**

Bona tarda a tots i a totes,

Avui us porto una manualitat diferent, un traveler's notebook, o el que li podríem dir una llibreta de viatge. El meu està compost per una llibreta i una petita carpeta per guardar documents, tiquets i altres coses, tot envoltat per unes tapes de kraft tex, tot i que també es podria haver fet de cuir.

 

Aquí teniu el vídeo del procés



Per començar he fet la llibreta, en aquest cas fulls quadriculats, coberts d'una cartolina de color marró amb l'interior blanc. Un cop doblegats per la meitat i grapats per la part central, he retallat la part que sobresurt del full igualant la llibreta i donant com a resultat una llibreta de 18*12 cm.

Per decorar la llibreta he fet servir una mica de washi tape, unes decoracions de fusta i uns quants enamel dots de Prima de la col·lecció Free Spirit.


Amb la mida de la llibreta, he creat una carpeta per guardar els documents, com he dit aquesta carpeta mesura 18*12 cm però per crear-la he fet servir una cartolina decorada de 18*30 cm que he doblegat al mig i que té dues solapes que tapen les butxaques de 3,2 cm.


Per les butxaques interior de la carpeta, he fet servir la mateixa cartolina marró que per la tapa de la llibreta i l'he decorat amb unes figures de plàstic de Heidi Swapp. El tancament de les pestanyes l'he fet mitjançant dos trossos de velcro.


La coberta la he fet amb kraft tex, que permet poder-li fer embossing, pintar segellar i moltes coses més. Jo li he fet embossing transparent de WOW amb el Stencil de Carabelle studio "Bulles". Per últim he fet dos forats a la part central superior i dos més a la part inferior que em serviran per passar les gomes que permetran aguantar les llibretes.


El tancament de la traveler's notebook el faig amb un altre tros de goma doblegada la meitat i que he fet sortir per la part central posterior de la coberta. I el penjoll de papallona em serveix per acabar de decorar el tancament.


Un cop tot enllestit tan sols ens queda ficar la llibreta i la carpeta entre les gomes deixant així enllestida la nostra traveler's notebook.




 I fins aquesta nova entrada al blog, espero que us hagi agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**

Buenas tardes a todos y a todas, 

Hoy os traigo una manualidad diferente, un traveler's notebook, o lo que podríamos decir una libreta de viaje. El mío está formado por una libreta y una pequeña carpeta para guardar documentos, tiquets y varios papeles, todo envuelto por unas tapas de kraft tex, aunque también se puede usar cuero.

 


Aquí tenéis el video del proceso



Para empezar he hecho la libreta, en este caso hojas cuadriculadas, cubiertas por una cartulina de color marrón con el interior blanco. Una vez doblados por la mitad y grapaso por la parte central he recortado la parte que sobresale igualando la libreta y dando como resultado una libreta de 18*12 cm.

Para decorar la libreta he usada un poco de washi tape, unas figuras de madera y unos enamel dots de Prima de la colección Free Spirit.


Con la medida de la libreta, he creado una carpeta para guardar los documentos, como os he comentado esta carpeta mide 18*12 cm pero para crearla he hecho servir una cartulina decorada de 18*30 cm que he doblado por la mitad y tiene dos solapas que tapan los bolsillos de 3,2 cm.


Para los bolsillos interiores de la carpeta, he hecho servir la misma cartulina marrón usada en la tapa de la libreta y la he decorado con las figuras de plástico de Heidi Swapp. El cierre de las pestañas lo he hecho con dos trozos de velcro.


La cubierta es de Kraft Tex, que permite hacerle embossing, pintar, sellar y otras cosas más. Yo le he hecho embossing transparente de la marca WOW con el stencil de Carabelle studio "bulles". Por último he hecho dos agujeros en la parte central superior y otros dos en la parte central inferior que me permitarán pasar las gomas que servirán para sujetar las libretas.


El cierre de la traveler's notebook lo hago con otro tozo de goma doblado por la mitad y que hago salir por la parte central posterior de la cubierta. El colgante de mariposa me sirve para terminar de decorar el cierre.


Una vez todo listo tan solo hace falta poner la libreta y la carpeta entre las gomas dejando así lista nuestra traveler's notebook.




Y hasta aquí esta nueva entrada en el blog, espero que os haya gustado y nos vemos el próximo día.

BESOS !!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada