dilluns, 10 d’abril del 2017

Dia de la Mona- Capsetes/cajitas amb la Envelope punch board


**

Bona tarda a tots i a totes,

Per avui us he preparat aquestes capsetes especials per guardar ous de xocolata fetes amb la "envelope punch board" que com molts ja sabreu, a part de fer sobres també ens pot servir per fer capsetes.


I per fer-ho encara més fàcil per avui també us he preparat un vídeo.


Com heu vist he fet servir aquest fulls decorats de la marca Crelando de la col·lecció "Primavera y Pascua" que tenen parts amb purpurina i decoracions especials de pasqua. El tros de full que he fet servir té una mesura de 6*6 polzades que són aproximadament uns 15,2 cm.


Per fer la capça seguim aquest procediment, situem el full a 1" 1/2 marquem i troquelem, girem el full 90º situem el full a 3" marquem i troquelem i repetim. Situem de nou el full a 1"1/2 marquem i troquelem, girem 90º situem el full a 3" i marquem i troquelem.

Un cop fet aquest primer pas tan sols falta troquelar en les zones que ens queden i que estan marcades pel plecs que hem fet. Acabem per arrodonir les puntes amb la troqueladora de la part superior.


Dobleguem la capça per les marques que hem fet i corbem les puntes perquè ens quedi la forma arrodonida de la capseta. Acabem de retallar la zona de les pestanyes i amb una mica d'adhesiu enganxem la capseta.


Amb retalls d'altres fulls decorats, he fet les decoracions de les zones frontals, uns conillets i uns quants ous de pasqua enganxats amb una mica de foam em serveixen per acabar de donar el toc de Pasqua a les capsetes. 


I ja sols ens queda escriure la dedicatòria en una cartolina blanca retallada en forma de bandera enganxada sobre una cartolina verda decorada i omplir les capsetes de molts ous de xocolata.


I fins aquí les capsetes decorades d'avui, espero que us hagin agradat i ens veiem el pròxim dia.

PETONS!!

**
Buenas tardes a todos y a todas,

Para hoy os he preparado esta cajitas especiales para guardas huevos de chocolate, hechas con la "envelope punch board" con la que, como ya sabéis que a parte de sobres también se pueden hacer cajitas.  


Y para hacerlo aun más fácil os he preparado un video.


Como habéis visto en el vídeo, he hecho servir hojas decoradas de la marca Crelando colección "Primavera y Pascua" que tienen partes con purpurina y decoraciones especiales de Pascua. El trozo de hoja que he hecho servir mide 6*6 pulgadas, lo que aproximadamente son 15.2 cm.


Para hacer la cajita hacemos el siguiente procedimiento: situamos la hoja a 1"1/2 marcamos y troquelamos, giramos 90º,  situamos la hoja a 3" marcamos y troquelamos y repetimos. De nuevo giramos 90ª situamos a 1"1/12 marcamos y troquelamos, giramos de nuevo, situamos a 3" marcamos y troquelamos.

Una vez hecho este primer paso tan solo falta troquelar las zonas que nos han quedado marcadas por los pliegues. Terminamos por redondear las puntas con la parte superior de la troqueladora.


Doblamos la caja por las marcas que hemos hecho y curvamos las puntas para que nos quede la forma redondeada de la caja. Terminamos por cortar las pestañas y ponerles un poco de adhesivo y montar así la cajita.


Con otros recortes de hojas decoradas, he hecho las decoraciones de las zonas frontales unos conejitos y unos cuantos huevos de Pascua pegados son un poco de foam nos sirven para darle el toque de Pacua a las cajitas.


Y ya solo nos queda escribir la dedicatoria en una cartulina blanca recortada en forma de bandera pegada sobre una cartulina verde decorada y llenar las cajitas de muchos huevos de chocolate.


Y hasta aquí las cajitas decoradas de hoy, espero que os hayan gustado y nos vemos el próximo día.

BESOSS!!

**

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada